کد خبر : 2023197 | 02 خرداد 1403 ساعت 22:39 | 19.4K بازدید | 9 دیدگاه

دو کاپیتان پرسپولیس در یک اقلیم، فقط چند دقیقه!

وحید امیری در صورت حضور عالیشاه در میدان همواره نیمکت نشین بوده است.

دو کاپیتان پرسپولیس در یک اقلیم، فقط چند دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری شاید بدشانس بود که بعد از آمادگی و بازگشت به شرایط بدنی ایده آل همچنان باید نیمکت نشین باشد.

امیری در روز محرومیت یا مصدومیت امید عالشاه فیکس می‌شود اما در شرایطی که او شانس حضور در میدان را داشته باشد باید به عنوان بازیکن رزرو به زمین بیاید.

در واقع اوسمار روی کاپیتان دومش تنها در پستی میدان می‌دهد که امید عالیشاه حضور دارد. یعنی امیری یا باید مثل عالیشاه بازیکن آزاد پشت مهاجم باشد یا اینکه روی نیمکت بنشیند.

2020451

اوسمار روی ترابی و اورونوف به عنوان وینگرهای راست و چپش حساب می‌کند و خیلی کم شده که در حضور عالیشاه این دو بازیکن را تعویض کند تا امیری مثل سنوات و فصول گذشته در کانال‌های کناری به میدان برود.

این در حالی است که برخی کارشناسان و آنهایی که روی اتفاقات فنی پرسپولیس متمرکز هستند معتقدند امیری بازی در کناره‌ها را بهتر بلد است و در کانال‌های کناری کارایی بیشتر نسب به بازیکن  پست آزاد دارد.

با این وجود به نظر می‌رسد امیری باز هم در دیدار مقابل استقلال خوزستان در صورت تعویض عالیشاه جانشین او خواهد شد و تنها در شرایطی به عنوان وینگر به میدان خواهد رفت که اورونوف یا ترابی دقایقی زودتر از عالیشاه تعویض شوند.

با این وجود امیری از آن دست بازیکنانی است که همیشه در هر حالتی نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در اندک دقایقی هم که نصیبش می‌شود بالاترین کارایی را در میدان ارائه دهد و اهل غر زدن و اعتراض کردن نیست.

دیدگاه‌ها