کد خبر : 2023212 | 02 خرداد 1403 ساعت 23:27 | 59.4K بازدید | 78 دیدگاه

دفاع مدیر النصر از کریستیانو:

چرا بنزما مثل رونالدو در عربستان 50 گل نمی‌زند

مارسلینیو، مدیر ورزشی النصر، با تمجید از کریستیانو رونالدو او را با کریم بنزما مقایسه می‌کند.

چرا بنزما مثل رونالدو در عربستان 50 گل نمی‌زند

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با 33 گل در 29 بازی بهترین گلزن مسابقات لیگ عربستان سعودی است و این رقابت‌ها قرار است روز دوشنبه به پایان برسد.

مارسلینو، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال پرتغال و مدیر ورزشی فعلی النصر، وضعیت مهاجم فعلی این تیم را که 39 سال سن دارد و توسط روبرتو مارتینز به یورو 2024 دعوت شده، ارزیابی کرد.

مارسلینو به گلوبو اسپورت گفت:"رونالدو در 39 سالگی، سال گذشته 54 گل به ثمر رساند. مردم می‌گویند "آه، اما او در عربستان این اندازه گل می‌زند"، اما بنزما اینجاست و او 50 گل نزد! مهاجمان دیگری هم اینجا بودند و 50 گل نزدند. من صادقانه بگویم معتقد نیستم که بازی در لیگ عربستان می‌تواند برای یک بازیکن برای رسیدن به تیم ملی مضر باشد.

2025135

او درمورد نقل و انتقالات تابستانی و احتمال انتقال دیگر بازیکنان سرشناس اروپا به فوتبال عربستان گفت:"بعید است که بازار تابستان آینده چیزی مشابه به ارمغان بیاورد. معتقدم دو یا سه خرید بزرگ در این تابستان وجود خواهد داشت، اما مانند سال گذشته نخواهد بود. و همچنین امکان سرمایه‌گذاری سایر باشگاه‌ها از سوی دولت عربستان وجود دارد. و باشگاه‌ها می‌توانند به دنبال بازیکنان بیشتری باشند."

دیدگاه‌ها