کد خبر : 2023256 | 03 خرداد 1403 ساعت 10:22 | 16.2K بازدید | 8 دیدگاه

کراوچ: هرگز نام آدمولا لوکمن فراموش نمی‌شود

پیتر کراوچ، مهاجم سابق لیورپول، از آدمولا لوکمن، مهاجم آتالانتا، به عنوان یک کوچ نشین در دنیای فوتبال معرفی کرد که نامش فراموش نمی‌شود.

کراوچ: هرگز نام آدمولا لوکمن فراموش نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پیتر کراوچ، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، پس از اینکه آدمولا لوکمن هت‌تریک تاریخی را برای قهرمانی در لیگ اروپا با پیراهن آتالانتا به ثمر رساند، از این بازیکن 26 ساله تمجید کرد.

پیروزی 3-0 چهارشنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دوبلین به رویای تیم بوندس‌لیگایی برای تکمیل یک فصل بدون شکست پایان داد و آتالانتا آن‌ها را پس از 51 بازی بدون شکست، پشت سر گذاشت.

2025269

لوکمن ستاره این بازی بود چون در عرض 75 دقیقه در استادیوم آویوا هت‌تریک کرد تا تیم ایتالیایی اولین قهرمانی اروپایی در تاریخ باشگاه را به ارمغان آورد.

این هت‌تریک، مهاجم سابق فولام و اورتون را به اولین بازیکن تاریخ تبدیل کرد که در فینال لیگ اروپا سه گل به ثمر رسانده است. سفر فوتبالی لوکمن تا این لحظه طولانی بوده و ستاره متولد لندن ابتدا به رده‌های پایه در چارلتون رفت و بعداً به اورتون رفت که در 36 بازی تنها یک گل به ثمر رساند.

او سپس به لایپزیش، فولام و لسترسیتی رفت که در نهایت دو سال پیش به آتالانتا ملحق شد. کراوچ، مهاجم سابق لیورپول، معتقد است که لوکمن در ایتالیا خانه خود را پیدا کرده است.

2025268

کراچ به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "این دلیلی است که شما فوتبال بازی می‌کنید. کسی مثل لوکمن ناشناخته بوده، مثل عشایر فوتبالی بود، کسی که در لیگ ناشناس بازی می‌کرده، از چارلتون به فولام به صورت قرضی رفته، سپس لستر، سپس لایپزیش، او همه‌جا رفته تا لحظه‌ای می‌رسد که امروز خانه‌ای پیدا کرده و در فینال لیگ اروپا هت‌تریک می‌کند.

این یک داستان شگفت‌انگیز است و طرفداران هرگز نام آدمولا لوکمن را فراموش نخواهند کرد، این واقعا هیجان‌انگیز است. مطمئنم که این اتفاق برای او و خانواده‌اش واقعاً فراموش نشدنی است، این یک نمایش خلاقانه از تیم جان پیه‌رو گاسپرینی بود، آن‌ها به عنوان یک تیم درخشان بودند اما برای لوکمن بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها