کد خبر : 2023840 | 06 خرداد 1403 ساعت 02:30 | 2.8K بازدید | 1 دیدگاه

عجیب اما واقعی

کلین‌شیت نیازمند در نقش جهان بعد از 195 روز!

از آخرین کلین‌شیت خانگی سپاهان با پیام نیازمند در لیگ برتر، هفت ماه گذشته بود.

کلین‌شیت نیازمند در نقش جهان بعد از 195 روز!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با برتری دو بر صفر مقابل هوادار در نقش جهان خیال خود را تا حد زیادی از بابت رتبه سوم راحت کرد تا با استرس کمتری برای قهرمانی در جام حذفی بجنگند. نکته جالب این برد برای سپاهانی‌ها به خط دروازه این تیم بر می‌گردد. جایی که این تیم بعد از 195 روز موفق به ثبت کلین‌شیت خانگی با پیام نیازمند شد.

آخرین دیداری که سپاهان در نقش جهان با حضور پیام نیازمند گل نخورده بود، برتری یک بر صفر طلایی پوشان مقابل پرسپولیس در هفته دهم (21 آبان ماه 1402) بود. بازی‌ای که با گل استثنایی رضا اسدی به نفع شاگردان مورایس به پایان رسید تا سپاهان در عرض دو ماه از سد استقلال و پرسپولیس با نتیجه‌ای مشابه بگذرد.

از آن بازی تا دیدار دیشب، سپاهان هرگز با نیازمند در نقش جهان کلین‌شیت نکرده بود. البته که باید به این نکته نیز اشاره کرد که گلر ملی‌پوش سپاهانی‌ها نزدیک به نیمی از بازی‌های سپاهان در این مدت را به دلیل مصدمیت از دست داده بود.

ضمن آنکه نیازمند در روز برتری دو بر صفر سپاهان مقابل گل گهر در اصفهان در پنجاهمین دقیقه از بازی خارج شد و جای خود را به میرزازاد داد تا کلین‌شیت آن بازی به نام گلر جوان این تیم ثبت شود.

دیدگاه‌ها