کد خبر : 2023983 | 06 خرداد 1403 ساعت 04:53 | 46.4K بازدید | 41 دیدگاه

اشتباه بزرگ ستاره استقلال: پرسپولیس مدیون ساویو!

تکل سهل‌انگارانه ساویو روبرتو بزرگترین ضربه به استقلال خوزستان بود که مشخص بود ده نفره شرایط بدی در آزادی پیدا خواهد کرد.

اشتباه بزرگ ستاره استقلال: پرسپولیس مدیون ساویو!

به گزارش ورزش سه، ساویو روبرتو هافبک برزیلی استقلال خوزستان طراح اصلی این تیم در بازی با پرسپولیس بود و مسئولیت ساماندهی فاز هجومی آبی‌ها را برعهده داشت و پس از خروج این بازیکن آنها بدون طرح و برنامه منظمی ضدحملات خودشان را طراحی می‌کردند.

سایو در میانه میدان معمولا با چند ضربه توپ را روی پای راست خودش قرار می‌داد و با ارسال برای آقایی‌پور و آسو رستم سریعا این تیم را در حالت حمله قرار می‌داد و برای این تیم خلق موقعیت می‌کرد، بازی خلاقانه این بازیکن و سرعت بالای آسو و آقایی‌پور به یک چالش جدی برای پرسپولیس تبدیل شده بود.

تا زمان حضور این بازیکن در زمین مدافعان پرسپولیس با ریسک به سمت دروازه استقلال خوزستان حمله نمی‌کردند اما بعد از اخراج این بازیکن و خارج شدن آقایی‌پور از زمین مسابقه پرسپولیسی‌ها حملات همه جانبه‌ای انجام دادند و علاوه بر کنعانی‌زادگان و اسماعیلی فر، دیگر مدافعان این تیم روی خط نیمه حضور پیدا کردند و فاصله بین خطوط بازیکنان این تیم کمتر شد. اخراج او روی یک تکل بی دلیل و کاملا سهل انگارانه بود و با این کار تیمش را به شکست نزدیک و نزدیکتر کرد.

ویدئو: 333594

ساویو با بی‌دقتی که در جریان بازی داشت و دو کارت زرد غیر ضروری که گرفت استقلال خوزستان را در شرایط سختی قرار داد و سه امتیاز مهم بازی با پرسپولیس را از دست دادند و سه امتیاز بازی با مس‌رفسنجان هم سرنوشت نامشخصی دارد.

نبود این بازیکن در بازی با مس رفسنجان هم می‌تواند یک چالش بزرگ برای سیروس پورموسوی باشد و ضعف خلاقیت در خط هافبک این تیم استقلال خوزستان را در شرایط سختی در بازی مرگ و زندگی قرار دهد که باید دید کادرفنی این تیم چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها