کد خبر : 2023997 | 05 خرداد 1403 ساعت 23:13 | 16.2K بازدید | 4 دیدگاه

مهمانی خداحافظی ویژه برای پیولی در سن سیرو (عکس)

بازیکنان میلان قبل از شروع بازی مقابل سالرنیتانا‌ استفانو پیولی را غافلگیر کردند.

مهمانی خداحافظی ویژه برای پیولی در سن سیرو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان میلان قبل از شروع بازی امشب مقابل سالرنیتانا‌، استفانو پیولی را در آخرین بازی‌اش در سن سیرو غافلگیر کردند.

روز گذشته اعلام شد که استفانو پیولی پس از 5 سال حضور روی نیمکت میلان با تجربه یک قهرمانی در لیگ و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در تابستان باشگاه را ترک خواهد کرد.

او قرار است بعد از بازی امشب مقابل سالرنیتانا در سن سیرو به تماشاگران ادای احترام کند، اما بازیکنان میلان نتوانستند صبر کنند و برنامه را تغییر دادند.

در حالی که بازیکنان قرار بود برای شروع بازی کنار هم جمع شوند، در عوض پیولی را در زمین محاصره کردند و در حالیکه تماشاگران هم جو خاصی را ترتیب داده بودند، بازیکنان پیولی را تشویق کردند.

2026405

رافائل لیائو همچنین سعی کرد مربی خود را بالای سر ببرد اما وقتی متوجه شد از همبازیانش کسی قرار نیست به او کمک کند، بلافاصله پشیمان شد.

داویده کالابریا پس از چند لحظه سعی کرد لیائو را همراهی کند اما پیولی موفق شد پاهایش را روی زمین نگه دارد. سرمربی میلان در حالی که تک تک بازیکنان را به صورت جداگانه در آغوش می‌گرفت، در حالی که تماشاگران نام او را فریاد می‌زدند، به وضوح احساسات خود را بروز داد.

بازیکنان میلان همچنین اولیویه ژیرو و سیمون کیائر که قرار است تیم را ترک کنند، برخورد گرمی داشتند.

2026406
2026407

دیدگاه‌ها