کد خبر : 2024001 | 05 خرداد 1403 ساعت 23:17 | 37.6K بازدید | 12 دیدگاه

خداحافظی احساسی مدافع یووه با چشم گریان (عکس)

الکس ساندرو پس از ۳۲۷ بازی، با چشمانی اشکبار با یوونتوس خداحافظی کرد.

خداحافظی احساسی مدافع یووه با چشم گریان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن برزیلی از 30 ژوئن بدون قرارداد خواهد بود و قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد. وی در ورزشگاه آلیانز یوونتوس در تورین با استقبال گرمی روبرو شد. او در ترکیب اصلی برای پیروزی 2-0 مقابل مونزا قرار گرفت و حتی یک گل هم به ثمر رساند. اولین گل او در سه سال اخیر، با ضربه سر روی کرنر نیکولو فاجیولی.

آخرین گل او در فینال کوپا ایتالیا در سال ۲۰۲۲ و مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل مالمو به ثمر رسید، اما او از زمان دبل مقابل پارما در ۲۱ آوریل ۲۰۲۱ در سری آ موفق به گلزنی نشده بود.

الکس ساندرو به دازون گفت: "برای من شبی احساسی بود. هرگز در زندگی ام اینقدر گریه نکرده بودم. این برای تمام هفته صدق می کند، نه فقط امروز. مسیر فوق العاده ای را طی کردم و از هواداران، شهر، همه ایتالیا، هم تیمی‌ها از سال اول تا امروز تشکر می‌کنم. من به خودم و آنچه به دست آوردم افتخار می کنم. در چند روز گذشته به همه گفتم که جام ها و فینال ها زیبا بودند، اما چیزی که من بردم ارتباط با مردم است. چیزی که از یووه می گیرم عشق و احترام است. وقتی مردم می‌گویند یوونتوس یک خانواده بزرگ است، این همان چیزی است که من احساس می‌کنم. از هواداران به خاطر استقبالشان از من در خانه و خانواده‌هایشان تشکر می‌کنم. قلب من همیشه اینجا خواهد بود. تا ابد در قلب من جایی برای بیانکونری‌ها خواهد بود".

مکس آلگری در این لحظه برای همراهی او حضور نداشت، هرچند الکس ساندرو همیشه یکی از بازیکنان مورد علاقه او بود.

ساندرو در ادامه گفت: "غیرممکن است که بدون اشاره به آلگری در مورد دوران حرفه‌ای‌ام صحبت کنم. من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و او ایمان زیادی به من به عنوان یک بازیکن و یک فرد داشت. او فرد خاصی در زندگی من است."

2026413

او در زمان تعویض که به وضوح احساسی شده بود، به جمعیت ادای احترام کرد و در حالی که از زمین خارج می‌شد، هر یک از هم تیمی‌هایش را در آغوش گرفت. سپس او چند دقیقه را صرف قدم زدن در کل زمین کرد تا از هواداران تشکر کند. در این هنگام او شال‌ها و پرچم‌های زیادی را برای به یاد آوردن این مناسبت دریافت کرد. پس از بازی، یک پیراهن ویژه با نام او و شماره ۳۲۷ در پشت او نیز وجود داشت، زیرا او به رکورد پاول ندود رسید. او جام کوپا ایتالیا را به تماشاگران تقدیم کرد و سپس هم‌تیمی‌هایش او را به هوا پرتاب کردند.

دیدگاه‌ها