کد خبر : 2024003 | 06 خرداد 1403 ساعت 03:58 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

تیرک نگذاشت کاوه به رامین برسد

کاوه رضایی حضور فعالی در مصاف با هوادار به عنوان یار جانشین داشت.

تیرک نگذاشت کاوه به رامین برسد

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از بازیکنان ثابت سپاهان طی هفته‌های اخیر کاوه رضایی بوده که برخلاف روزهای شروع فصل که مصدومیت‌های گاه و بیگاه او را از ترکیب اصلی دور می‌کرد، توانسته اعتماد مورایس را جلب کند و موفق به ثبت 2 گل و 2 پاس گل هم در بازی‌های سال جدید سپاهان شده است.

رضایی اما در مصاف با هوادار از روی نیمکت کار را آغاز کرد تا فرصت به عیسی عباس برسد که به شدت تحت فشار قرار دارد. با این حال شماره 11 طلایی پوشان اصفهانی در نیمه دوم وارد زمین شد و تحرک ملموسی به خط هجومی تیمش بخشید.

پس از ورود کاوه رضایی که در دقیقه 80 جانشین عیسی عباس شد، او چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت و بهترین فرصت ثبت گل سوم طلایی پوشان هم به او رسید ولی ضربه او در حالی که مدافعین و سنگربان تیم حریف تسلیم شده بودند و فقط ضربه او را تماشا می‌کردند، به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

2026418

کاوه رضایی که 2 گل در هفته‌های اخیر به ثمر رسانده می‌توانست با گلزنی مقابل هوادار پس از شهریار مغانلو، رضا اسدی و رامین رضائیان که به ترتیب 16،10 و 5 بار موفق به گلزنی شده‌اند، نامش را به عنوان سومین گلزن برتر تیم در لیگ برتر مطرح کند که این اتفاق حداقل تا دو هفته مانده به پایان رخ نداده ولی در بازی بعدی مقابل آلومینیوم با توجه به محرومیت رضائیان و مصدومیت اسدی این فرصت برای رضایی مهیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها