کد خبر : 2024017 | 06 خرداد 1403 ساعت 06:00 | 38.5K بازدید | 2 دیدگاه

خونسردترین بازیکن لیگ 23 اینجاست (عکس)

برایان دابو هرچقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، شانس ادامه حضورش در لیگ برتر و سپاهان را بیشتر می‌کند.

خونسردترین بازیکن لیگ 23 اینجاست (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، دابو هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را به دلیل قوانین مربوط به سقف بودجه از دست داد و به همین دلیل از هفته‌های میانی نیم فصل اول بود که توانست رفته رفته خودش را در ترکیب سپاهان جا بیندازد.

در ادامه شاهد یک درگیری عجیب از سوی او با مورایس بودیم که دوباره او را از ترکیب اصلی دور کرد، اما از وقتی سپاهان هفته‌های پر فراز و نشیب خود را آغاز کرده، دابو تبدیل به مهره کلیدی این تیم شده و از ترکیب اصلی هم بیرون رفتنی نیست.

اما دابو هافبک 33 ساله بورکینافاسویی سپاهان که سابقه بازی در سطح بالای لیگ فرانسه و سری آ را در کارنامه دارد، خونسردی عجیب او در مقابل دروازه خودی است.

علاقمندان به فوتبال که بازی سپاهان را دنبال می‌کنند به خوبی در جریان عملکرد این بازیکن هستند؛ جایی که او به عنوان هافبک بازیساز تیم در هنگام بازیسازی یک خط عقب می‌آید و بین دو مدافع میانی سپاهان قرار می‌گیرد. او در این شرایط به نبض تپنده تیم تبدیل می‌شود که البته نباید اشتباه کند.

2026439

جالب اینکه دابو بارها در حالی که هیچ کس بین دروازه خودی و پیام نیازمند نبوده، اقدام به دریبل بازیکنان حریف کرده و در بازی با هوادار هم چندین مرتبه هواداران سپاهانی حاضر در استادیوم و بینندگان تلویزیونی این حرکات او را با استرس دنبال کردند.

البته پیشتر یکبار این خونسردی دابو کار دست سپاهان داده و او در مصاف با پیکان در حالی که قصد داشت توپ را به طور کامل به مالکیت خود دربیاورد، اشتباه کرد و حامد پاکدل موفق شد داور را متقاعد به اخراج او کند.

به هر ترتیب اما دابو این روزها یکی از باکیفیت ترین مهره‌های لیگ برتر است که توانسته به خوبی در ترکیب سپاهان جا بیفتد و به احتمال فراوان یکی از مهره‌های کلیدی مورایس برای بستن سپاهان در فصل آینده هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها