کد خبر : 2024036 | 06 خرداد 1403 ساعت 00:28 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

میلان ۳-۳ سالرنیتانا: پایان دوران پیولی با تساوی

میلان با تساوی ۳-۳ برابر سالرنیتانا فصل را با یک توقف دیگر به پایان رساند.

میلان ۳-۳ سالرنیتانا: پایان دوران پیولی با تساوی

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته پایانی سری A و در آخرین دیداری که استفانو پیولی هدایت تیم را برعهده دارد، میزبان سالرنیتانا بود و درنهایت در حالی‌که تا دقایق پایانی با نتیجه ۳-۱ جلو بود، با دریافت دو گل به تساوی ۳-۳ رسید.

ویدئو: 333764

آغاز بازی با برتری روسونری همراه بود. در دقیقه ۳ ضربه خطرناک ژیرو روی پاس پولیشیچ با واکنش دروازه‌بان حریف مواجه شد.

در دقیقه ۱۰ خود پولیشیچ در محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه او هم به سرنوشت شوت ژیرو دچار شد.

در ادامه شاهد موقعیتی نبودیم و بازی کمی افت کرد تا اینکه در دقیقه ۲۲ رافائل لیائو چراغ اول را روشن کرد. او روی اشتباه عجیب دروازه‌بان در جمع کردن توپ در مقابل دروازه خالی قرار گرفت و گل اول را به ثمر رساند.

2026484

پنج دقیقه بعد اولیویه ژیرو اختلاف را به دو رساند‌. او روی ارسال الساندرو فلورنزی از روی نقطه کرنر، با یک ضربه قیچی توپ را به تور دروازه چسباند.

در دقیقه ۳۲ ضربه سر زیبای توموری را دروازه‌بان مهار کرد.

چند دقیقه بعد تئو هرناندز هم برای میلان گلزنی کرد اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه ۲-۰ به پایان برسد.

نیمه دوم به شکلی آرام و بدون موقعیت آغاز شد. دو تیم انگیزه‌ای برای حمله نداشتند و توپ بیشتر در میانه میدان بود. بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۴ سیمی با ضربه سر دروازه میلان را باز و یکی از گل‌ها را جبران کرد.

2026482

در ادامه میلان به حملاتش افزود تا دوباره فاصله را افزایش دهد. پس از چند موقعیت نصفه و نیمه، آنها در دقیقه ۷۷ به گل سوم رسیدند. جایی که کالابریا روی سانتر پولیشیچ با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

2026485

۱۰ دقیقه بعد دوباره سالرنیتانا موفق به گلزنی شد. این بار سامبیا با شوتی از پشت محوطه به گوشه دروازه، گل دوم را به ثمر رساند.

در حالی‌که همه انتظار داشتند میلان بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد، اما حریف در دقایق پایانی یک گل دیگر هم زد و بازی را به تساوی رساند. جایی که پس از مهار شوت ناوا، سیمی روی ریباند دروازه روسونری را باز کرد.

دقایقی بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و میلان به تساوی ۳-۳ رسید تا آنها فصل را با ۷۵ امتیاز در رتبه دوم به پایان برسانند.

دیدگاه‌ها