کد خبر : 2024048 | 06 خرداد 1403 ساعت 10:40 | 34.8K بازدید | 109 دیدگاه

نساجی به دنبال یک امتیاز بود

عالمی: مسیر استقلال برای قهرمانی ساده‌تر است

پیشکسوت آبی‌ها می‌گوید که هنوز چیزی قطعی نشده و قهرمانی برای استقلال غیر قابل دسترس نیست.

عالمی: مسیر استقلال برای قهرمانی ساده‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیداری ناامیدکننده در قائمشهر برابر نساجی با تساوی بدون گل متوقف شد تا در شب کامبک عجیب و باورنکردنی پرسپولیس، آنها صدر جدول را از دست دادند. با این حال، پیشکسوت آبی‌ها اعتقاد دارد که هنوز شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر است.

ایمان عالمی، پیشکسوت استقلال درباره تساوی مقابل نساجی گفت: «کورس قهرمانی شرایط خاص خود را دارد و هر هفته می‌تواند صدرنشین لیگ عوض شود. در هر صورت کسب یک امتیاز از قائمشهر با توجه به شرایط خاص تیم نساجی و جو وحشتناک ورزشگاه وطنی، دستاورد بدی محسوب نمی‌شود.»

مربی سابق استقلال درباره شرایط دیدار استقلال و نساجی می‌افزاید: «تیم نساجی با توجه به رقابتی که با تیم‌های فولاد، صنعت نفت و استقلال خوزستان در انتهای جدول برای بقا در لیگ برتر دارد، بسیار تحت فشار بود و به هر نحوی که شده می‌خواست از این دیدار امتیاز بگیرد. هواداران این تیم با توجه به نتایجی که ساکت الهامی در دیدارهای اخیر کسب کرده، به تیم خود امیدوار شدند و در این بازی جو بسیار سنگینی برای استقلال در ورزشگاه ساختند.»

2026506

وی در خصوص انتقادات مطرح شده نسبت به جواد نکونام و کادرش به ایران ورزشی می‌گوید: «هنوز چیزی قطعی نشده و قهرمانی برای استقلال غیر قابل دسترس نیست، اگر هواداران به تیم و کادرفنی اعتماد کنند و حمایت لازمه را داشته باشند، امیدوارم تیم استقلال بتواند در هفته‌های آینده موفقیت‌های گذشته را تکرار کند.»

عالمی در پایان یادآور شد: «درست است سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس است اما به نظر استقلال مسیر راحت‌تری نسبت به پرسپولیس دارد.»

دیدگاه‌ها