کد خبر : 2024051 | 06 خرداد 1403 ساعت 01:03 | 19.5K بازدید | 7 دیدگاه

آرژانتین در خانه مسی اردو می‌زند!

تیم ملی آرژانتین در جریان اردوی پیش از کوپا آمریکا، در ورزشگاه چِیس، محل بازی‌های خانگی مسی و تیم اینترمیامی تمرین خواهد کرد.

آرژانتین در خانه مسی اردو می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ است، برای آماده سازی پیش از مسابقات به فورت لادردیل سفر خواهد کرد. این تیم با رهبری لیونل مسی و آخرین بازی‌های ملی آنخل دی ماریا، انگیزه زیادی برای کسب افتخار در این دوره وجود دارد.
آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌‌هاست و با توجه به فرم تیم لیونل اسکالونی، آنها در رقابت‌های امسال هم مدعی اول قهرمانی هستند.

هنوز اطلاعاتی در مورد امکان حضور هواداران برای تماشای تمرینات قهرمانان جهان منتشر نشده است. با این حال، تمرینات پیش از مسابقات معمولا پشت درهای بسته برگزار می‌شود و حضور هواداران برای دیدن تمرینات مسی و هم‌تیمی‌هایش احتمالا اقدامی بی‌سابقه خواهد بود.

2024186

لیونل مسی چه زمانی اینترمیامی را ترک می‌کند تا به تیم ملی آرژانتین ملحق شود؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که لیونل مسی در تاریخ ۳ ژوئن به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق می‌شود. به همین دلیل، سرمربی اینترمیامی ترجیح داده تا در بازی این هفته مقابل وایتکپس از کاپیتان و ستاره خود استفاده نکند. سفر از فلوریدا به ونکوور طولانی‌ترین سفر در تاریخ لیگ MLS است و باشگاه تصمیم گرفته که ریسک بردن مسی با خود را به جون نخرد.

علاوه بر مسی، لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس، دیگر ستارگان اینترمیامی نیز به کانادا برای همراهی تیمشان نخواهند رفت. همین امر باعث ناراحتی شدید هواداران شده است. باشگاه وایتکپس، بعد از انتشار خبر غیبت مسی، در بیانیه‌ای از هواداران عذرخواهی کرد. این باشگاه انتظار حضور تعداد بی‌سابقه‌ای از هواداران را داشت، اما شوک و عصبانیت هواداران از عدم حضور مسی باعث شده تا بسیاری از آن‌ها، قید حضور در ورزشگاه را بزنند.

دیدگاه‌ها