کد خبر : 2024057 | 06 خرداد 1403 ساعت 01:34 | 12.7K بازدید | 7 دیدگاه

انریکه: جای امباپه را با کل تیم پر می‌کنم!

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید کل تیم برای پر کردن جای کیلیان امباپه تلاش می‌کنند.

انریکه: جای امباپه را با کل تیم پر می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در آخرین دیدار فصل موفق شد لیون را در فینال جام حذفی با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و پس از قهرمانی در لیگ یک، دومین جام فصل را هم کسب کند. پس از پایان بازی لوئیز انریکه در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

نتیجه نهایی و قهرمانی در جام حذفی؟
ما یک بازی عالی انجام دادیم، این فصل نشان دهنده چیستی و شخصیت این تیم است و امشب هم یک فینال باورنکردنی داشتیم. واقعا خوشحالم که این عملکرد خوب تیمم را می‌بینم.

با وجود حذف از لیگ قهرمانان، فصل خوبی داشتید؟
هنوز هم می‌گویم ما ناعادلانه از لیگ قهرمانان حذف شدیم اما فوتبال همین است و چاره‌ای جز فراموش کردن آن و درس گرفتن از بازی‌ها نداریم. با این وجود به‌نظرم فصل خوبی داشتیم و در فصل آینده هم برای حفظ این دو جام و قهرمانی در چمپیونزلیگ تلاش می‌کنیم.

2026523

با گذشت یک فصل، انتظارات‌تان از تیم برآورده شد؟
به‌نظرم بله. نمایش‌های این تیم ایده من از فوتبال است. بازیکنان همان چیزی را اجرا می‌کنند که من می‌خواهم و آنها به زیبایی وظیفه‌شان را انجام می‌دهند. این من را خوشحال و راضی می‌کند.

اهداف‌تان در نقل و انتقالات و جایگزینی امباپه؟
ما جای امباپه را با کل تیم پر می‌کنیم. ما بازیکنانی را جذب می‌کنیم که می‌خواهند برای تاریخ‌سازی به پاریس بیایند، آنهایی که می‌خواهند تاریخ‌سازی کنند می‌توانند بیایند. اینجا یک باشگاه منحصربفرد است.

دیدگاه‌ها