کد خبر : 2024083 | 06 خرداد 1403 ساعت 10:40 | 15.9K بازدید | 12 دیدگاه

مشاور ستاره سیتی در عربستان: جلسه با ۱۰ باشگاه!

مشاور کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، هفته گذشته در عربستان حضور داشته و با نمایندگان ۱۰ باشگاه دیدار کرده است.

مشاور ستاره سیتی در عربستان: جلسه با ۱۰ باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه در چند فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی بوده و این فصل هم با وجود این که به دلیل مصدومیت بسیاری از بازی‌ها را از دست داد اما از زمان بازگشتش به میادین توانست درخشش همیشگی را به نمایش بگذارد.

باشگاه‌های عربستانی امسال هم قصد دارند مانند پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته اقدام به خرید بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا کنند و آماده هستند تا دستمزدهای هنگفتی را به آنها پیشنهاد دهند تا بتوانند این بازیکنان را برای حضور در لیگ عربستان وسوسه کنند.

2025282

یکی از ستاره‌هایی که در طول چند ماه اخیر بارها از او به عنوان گزینه مدنظر و محبوب باشگاه‌های عربستانی نام برده شده، دی بروینه است. حالا روزنامه میرر خبر داده است که مشاور این بازیکن هفته گذشته در خاورمیانه حضور داشته و با نمایندگان ‍۱۰ باشگاه عربستانی دیدار کرده است تا از شرایط آنها مطلع شود.

این در حالی است که این بازیکن ۳۲ ساله هنوز یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و منابع نزدیک به این باشگاه باور دارند که او به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد و پس از دوران حضورش در لیگ برتر هم مایل است که راهی لیگ فوتبال آمریکا شود اما شاید پیشنهاد هنگفت ارائه شده از سوی عربستان تصمیمش را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها