کد خبر : 2024129 | 06 خرداد 1403 ساعت 13:17 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

تیم قلی‌زاده دور از منطقه کسب سهمیه اروپایی

زلاتان، قهرمان لهستان را مشخص کرد

یاگیلونیا لهستان موفق شد به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اسلاک قهرمان لیگ این کشور شود.

زلاتان، قهرمان لهستان را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ لهستان روز گذشته پس از یک کورس بسیار خاص بین یاگلونیا و اسلاک وروتسواف، با قهرمانی قرمز و زردپوشان خاتمه پیدا کرد و البته نیاز به تاکید دارد که این قهرمانی در شرایطی به دست آمد که هر دو تیم 63 امتیازی بودند و تساوی هفته گذشته یاگلونیا برابر پیاست گیلویش، این شانس را به اسلاک داده بود تا برای سومین مرتبه در تاریخ خود فاتح لهستان شود اما این شانس را از دست دادند و حالا این اهالی شهر بیاویستوک هستند که نخستین قهرمانی خود را جشن خواهند گرفت.

این تیم اکنون سهمیه حضور در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد که البته در صورت شکست به لیگ اروپا خواهند رفت و اسلاک همراه با لژیا ورشو در مقدماتی کنفرانس اروپا حضور پیدا خواهند کرد.

اریک اکسپوسیتو مهاجم اسپانیایی اسلاک نیز با به ثمر رساندن 19 گل همراه با رافال لژیانسک هافبک این تیم که 13 پاس گل در این لیگ ثبت کرد، برترین بازیکنان لیگ لهستان شناخته شدند و زلاتان الومروویچ دروازه‌بان تیم قهرمان با ۹ کلین‌شیت و ثبت ۳ پاس گل در رده سوم قرار گرفت!

تیم لخ پوزنان نیز که علی قلی‌زاده ملی پوش فوتبال کشورمان را در اختیار دارد با 53 امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده و وینگر ایرانی این تیم که دو مقطع با مصدومیت‌های طولانی روبرو شده بود، تنها در ده بازی این تیم حضور داشت و از ثبت گل و پاس گل در این فصل از مسابقات، ناکام ماند.

دیدگاه‌ها