کد خبر : 2024137 | 06 خرداد 1403 ساعت 13:47 | 53.6K بازدید | 38 دیدگاه

حقوق ثابت پایین با پاداش‌های بالا

ارزان‌تر از ژاوی: جزئیات قرارداد مربی جدید بارسا

شاید عجیب به نظر بیاید ولی هانسی فلیک حاضر شده با دستمزدی کمتر از ژاوی هدایت بارسلونا را قبول کند.

ارزان‌تر از ژاوی: جزئیات قرارداد مربی جدید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک در یک قدمی مربیگری بارسا برای دو فصل آینده است. هم "اسکای آلمان" و هم روزنامه "بیلد" که بسیار نزدیک به اطرافیان مربی هستند، تایید می‌کنند که این مربی فردا دوشنبه در بارسلونا قراردادش را امضا خواهد کرد. مذاکرات خوبی هفته گذشته در لندن انجام شد و همه چیز برای رسمی شدن انتقال آماده است.

توافق با فلیک هفته گذشته در نشستی که دکو در لندن با ایجنت او، پینی زاهاوی، داشت نهایی شد. دکو قبلاً با سرمربی آلمانی در مورد فراز و نشیب‌های پروژه جدید صحبت کرده بود و اتفاق نظر مطلق وجود داشت. در این جلسات توافق مالی هم نهایی شد که برای بارسا بسیار مطلوب بود.

2026649

فلیک یک قرارداد ثابت دو ساله با حقوق پایه کمتر از ژاوی هرناندز و با کادر مربیگری بسیار محدودتر را پذیرفته است. این فرمول شامل نرخ ثابت کمتر اما با پاداش‌هایی بالا در صورت دستیابی به عناوین است. تمایل فلیک برای مربیگری بارسا و اعتقاد او به کارآمد بودن این پروژه کلید دستیابی به این توافق بود.

فلیک می‌خواهد سریع‌تر با امکانات باشگاه بلوگرانا آشنا شود و همچنین تمام جزئیات اردوی پیش‌فصل تیم در ایالات متحده را مشخص کند. حضور او همچنین برای تصمیم‌گیری‌های نهایی در مورد بازار نقل و انتقالات، به‌خصوص در خروجی‌هایی که در هفته‌های آینده انجام خواهد شد، کلید خواهد بود. بارسا همچنین به فلیک قول ورود قدرتمندانه به بازار نقل و انتقالات را داده است.

دیدگاه‌ها