کد خبر : 2024147 | 06 خرداد 1403 ساعت 14:15 | 39.6K بازدید | 66 دیدگاه

سخنرانی 15 دقیقه‌ای برای بازیکنان

ژاوی با بغض: نمی‌خواستم بروم، اخراجم کردند

ژاوی در سخنرانی احساسی و بغض‌آلود برای بازیکنانش توضیح داد که جدایی از بارسا هرگز تصمیم او نبود.

ژاوی با بغض: نمی‌خواستم بروم، اخراجم کردند

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز دیروز در آخرین تمرین فصل بارسا برای بازیکنانش توضیح داد که چرا در نهایت فصل آینده روی نیمکت نخواهد نشست. 

سرمربی بلوگرانا قبل از شروع تمرین و بدون حضور هیچ‌یک از مدیران، تمام بازیکنان را برای خداحافظی فراخواند. او این کار را با آرامش و همراهی تمام دستیارانش انجام داد، با وجدانی راحت از اینکه تمام تلاشش را برای اجرای پروژه خود انجام داده است. 

2006329

در ابتدا او تاکید کرد که قبول این تصمیم باشگاه بسیار دشوار بود، اما او این تصمیم را می‌پذیرد و بیش از هر چیز به باشگاه فکر می‌کند: «این باشگاه زندگی من است و من همیشه آن را در قلب خود خواهم داشت و مهمترین چیز است. هدف این بود که بتوانم خوب و با همه وجودم کار کنم.»

مربی که به وضوح منقلب شده بود از بازیکنانش به‌خاطر کار و قبول مسئولیتشان تشکر کرد: «درست است که امسال اوضاع خوب پیش نرفت، اما من متقاعد شده‌ام که با تمام وجود تلاش کردیم و باهم، علیه همه جنگیدیم.»

همچنین او می‌خواست کاملاً روشن کند که اگرچه در پایان ژانویه تصمیم به استعفا گرفت و سپس از این تصمیم منصرف شد، اما تصمیم برای ادامه ندادن در فصل آینده کاملاً یک طرفه و توسط باشگاه اتخاذ شده است: «حالا می‌دانید که تصمیم با من نبود، بلکه تصمیم آن‌ها بود.»

صحبت‌های احساسی ژاوی که حدود پانزده دقیقه به طول انجامید، با تشویق طولانی بازیکنان و در آغوش گرفتن مربی و بقیه کادرفنی به پایان رسید. امشب برابر سویا ژاوی برای آخرین بار بارسا را هدایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها