کد خبر : 2024163 | 06 خرداد 1403 ساعت 15:07 | 188.4K بازدید | 83 دیدگاه

زندگی در مایورکا و شاید مربیگری

مقصد بعدی یورگن کلوپ مشخص شد: اسپانیا!

یورگن کلوپ بعد از جدایی از لیورپول حالا در مایورکا مستقر شده و به بازسازی عمارتی که قبلا خریداری کرده، مشغول است.

مقصد بعدی یورگن کلوپ مشخص شد: اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ 9 سال در لیورپول حضور داشت، جایی که بدون شک در آن تاریخ‌سازی کرد. اما در نهایت تصمیم گرفت در پایان فصل 24-2023 قرمزها را ترک کند و وداعی احساسی نیز با هواداران در آخرین بازی فصل برابر وولوز داشت.

اکنون او و همسرش اولا ساندروک تصمیم گرفته‌اند در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مایورکا بمانند تا بازسازی خانه‌شان که در سال 2022 شروع شده، به پایان برسد. 

2026674

کلوپ ویدیویی از خودش در اینستاگرام هنگام بازی پادل منتشر کرده است و گفت: «من در حال تلاش برای بهبود مهارتم در پادل هستم. من چند روز پیش این کار را شروع کردم و امروز سومین جلسه من است. من از سطح بسیار پایین شروع کردم چون برای مدتی بازی نکرده‌ام. بلافاصله آن را احساس کردم.»

یکی از بهترین هتل‌های جزیره

تفرجگاهی که او در آن اقامت دارد، دارای یک مکان ورزشی است که در آن پادل تمرین می‌کند. جایی که شخصیت‌هایی مانند شاهزاده آلبرت موناکو یا نواک جوکوویچ را به عنوان اعضای افتخاری دارد. دلیل آن چیزی نیست جز لوکس بودن این مکان، یکی از بهترین هتل‌ها در تمام مایورکا: کیمپتون آیسلا.

اتاق‌های این هتل معروف می‌تواند از شبی 250 یورو تا 3000 یورو قیمت داشته باشد. این منطقه ممتاز است و به چندین خلیج خصوصی دسترسی دارد.

2025774

اما رویای خانواده کلوپ این نیست که برای همیشه در یک هتل زندگی کنند، بلکه این است که بازسازی عمارتی را که در سانتا پونسا به قیمت 3.9 میلیون یورو خریداری کرده‌اند، به پایان برسانند. خانه‌ای به مساحت بیش از 5000 متر مربع با یک استخر، یک باغ و پنج اتاق خواب، پنج حمام و دو فضای اختصاصی مهمان. 

هدف او و همسرش اولا ساندروک تبدیل آن عمارت به یک بهشت ​​خانوادگی و زیست محیطی است. هنوز نمی‌دانیم که آیا او قصد دارد در اسپانیا مربیگری کند یا نه اما مشخصا کلوپ این ایده را دوست دارد، تا جایی که محل اقامتش را در اسپانیا انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها