کد خبر : 2024171 | 06 خرداد 1403 ساعت 15:34 | 52.2K بازدید | 74 دیدگاه

گل رونالدویی گارناچو بهتر از گل قدوس به برنلی

اتحادیه فوتبال انگلیس بهترین گل فصل لیگ برتر را انتخاب کرد.

گل رونالدویی گارناچو بهتر از گل قدوس به برنلی

به گزارش "ورزش سه"، ۳ دقیقه از شروع بازی‌های هفته سیزدهم لیگ جزیره گذشته بود که ارسال مواج دیگو دالو مدافع کناری و پرتغالی منچستر یونایتد به آلخاندرو گارناچو رسید و این بازیکن آرژانتینی با ضربه آکروباتیک یک گل بسیار تماشایی را به ثمر رساند و حالا اتحادیه فوتبال انگلیس بهترین گل را از بین نامزدهای نهایی انتخاب کرد و به این ترتیب گل «الخاندرو گارناچو» بازیکن منچستریونایتد به اورتون به عنوان بهترین گل این فصل از رقابت‌ها انتخاب شد.

لازم به ذکر است سامان قدوس در بازی برنتفورد برابر برنلی، یک گل دیدنی به ثمر رساند و گل او کنار گل‌های میتوما، فرناندز، مک‌آلیستر، اسکار باب، کوبی ماینو، مارکوس رشفورد، پالمر و کایسدو در رای‌گیری بهترین گل فصل لیگ انگلیس قرار گرفت که این عنوان به چهره آرژانتینی منچستریونایتد رسید.

رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۳/۲۴ هفته گذشته با قهرمانی تیم فوتبال منچسترسیتی به پایان رسید. تیم فوتبال منچسترسیتی با ۹۱ امتیاز موفق شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تیم‌های آرسنال، لیورپول و استون‌ویلا در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. تیم‌های لوتون، برنلی و شفیلد یونایتد نیز به چمپیونشیپ سقوط کردند.

دیدگاه‌ها