کد خبر : 2024193 | 06 خرداد 1403 ساعت 16:54 | 35K بازدید | 29 دیدگاه

اینجا VNL: تیم اول دنیا تار و مار شد

تیم ملی والیبال اسلوونی موفق شد در جدالی یک طرفه لهستان را شکست دهد.

اینجا VNL: تیم اول دنیا تار و مار شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های بدون شکست لیگ ملت‌های والیبال یعنی لهستان و اسلوونی امروز در بازی آخر خود به مصاف یکدیگر رفتند. لهستان که تیم اول رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال محسوب می‌شود و اسلوونی که این روزها از آمادگی بالای برخوردار است و می‌خواهد هر طور که شده از طریق رنکینگ جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

با وجود آمادگی دو تیم پیش‌بینی می‌شد که لهستان شانس بالایی برای پیروزی در مسابقه امروز داشته باشد اما شاگردان نیکولا گربیچ در این مسابقه سورپرایز شدند و با نتیجه عجیب سه بر صفر برابر حریف خود شکست خوردند تا هفته اول مسابقات را به شکلی تلخ به پایان برسانند.

2026718

اسلوونی در این بازی به راحتی هرچه تمام‌تر و با نتایج ۲۵ بر ٢٠، ٢۵ بر ٢١ و ٢۵ بر ١٨ رقیب قدرتمند خود را شکست داد و با این پیروزی به صدر جدول رقابت‌های لیگ ملت‌ها صعود کرد. آنها همچنین به روند شکست ناپذیری خود پایان دادند و در سمت مقابل اولین باخت لهستان را هم رقم زدند.

تونچک استرن ستاره بی‌چون و چرای این بازی بود و موفق شد ٢٠ امتیاز برای تیم ملی والیبال اسلوونی کسب کند و در سمت مقابل هم کمیل سمنیوک با ١٠ امتیاز بهترین بازیکن لهستان بود.

دیدگاه‌ها