کد خبر : 2024283 | 06 خرداد 1403 ساعت 23:29 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

پیام فن‌دایک به اسلوت: برای آمدنت هیجان‌زده‌ام!

ویرژیل فن‌دایک می‌گوید برای بازی زیر نظر آرنه اسلوت هیجان زیادی دارد.

پیام فن‌دایک به اسلوت: برای آمدنت هیجان‌زده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره هلندی خط دفاع لیورپول در مصاحبه جدیدی در مورد انگیزه‌هایش برای فصل آینده و بازی زیر نظر آرنه اسلوت، سرمربی جدید قرمزها صحبت کرد.

پس از خداحافظی یورگن کلوپ از لیورپول، مدیران این باشگاه به سراغ گزینه غیرمنتظره‌ای رفتند. آرنه اسلوت که در فصلی که گذشت هدایت فاینورد را برعهده داشت، به‌عنوان سرمربی جدید قرمزها و جانشین یورگن کلوپ انتخاب شد.

با اینکه برخی از احتمال ناکامی او با لیورپول سخن می‌گویند، اما ویرژیل فن‌دایک در مصاحبه‌ای از هیجانش برای حضور آرنه اسلوت در لیورپول گفت: «قطعا در فصل آینده برای جام‌های مهم تلاش خواهیم کرد اما همانطور که این فصل دیدیم، موفقیت تضمین‌شده نیست. ما به چند جام نزدیک بودیم اما فقط موفق به کسب یک قهرمانی شدیم.

2026889

ما می‌خواهیم در فصل بعد دوباره تمام توان‌مان را به کار بگیریم تا قهرمانی‌های بیشتری کسب کنیم. در فصل بعد یک مربی خوب داریم که هیجان زیادی برای ورودش داریم و مدیران هم مثل همیشه از تیم حمایت می‌کنند. ما تیم بسیار خوبی هستیم، ببینیم چه می‌شود.»

او در آخر درباره جدایی کلوپ گفت: «قطعا همه ما از جدایی او ناراحت شدیم و خود او هم در بازی آخر ناراحت شد اما این چیزها در فوتبال و زندگی اتفاق می‌افتند و باید آنها را قبول کنیم.»

دیدگاه‌ها