کد خبر : 2024565 | 08 خرداد 1403 ساعت 10:46 | 9K بازدید | 15 دیدگاه

آرام‌ترین ذهن در اختیار ستاره تراکتور:

فاکتور مهم ریکی‌ آلوز برای کسب آقای پاس گل!

ریکاردو آلوز نسبت به رقبای خود در شرایط ایمن‌تر و آرام‌تری به میدان خواهد رفت و این یک فرصت عالی برای او خواهد بود.

فاکتور مهم ریکی‌ آلوز برای کسب آقای پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، در بین بازیکنانی که شانس کسب آقای پاس گلی را دارند ابوالفضل جلالی و ریکاردو آلوز رقابت نزدیک‌تری دارند و با فاصله نسبتا زیاد و در شرایطی معجزه‌آسا چندین بازیکن دیگر نزدیک آنها خواهند بود.

بعد از این دو بازیکن دانیال اسماعیلی‌فر (7) امید عالیشاه، مهدی ترابی (6) از پرسپولیس، روبرتو تورس (7) و ابوالفضل رزاق پور (5) از گل‌گهر و تعداد زیادی بازیکن دیگر با همین تعداد وجود دارند اما با توجه به فرمی که این بازیکنان دنبال می‌کنند آنها شرایط فنی و آمادگی بالاتری برای خلق موقعیت در تیم خود خواهند داشت.

از بین بازیکنانی که نام‌ برده شد، آنها در کورس قهرمانی یا مقابل مدعی قهرمانی بازی می‌کنند و شرایط ذهنی سخت‌تری را نسبت به آلوز پشت سر می‌گذارند، هافبک خلاق تراکتور در حالی به مصاف ملوان می‌رود که یک امتیاز نه به درد آنها می‌خورد و نه به درد ملوان و بدون دغدغه سقوط، قهرمانی یا سهمیه مقابل هم قرار می‌گیرند و یک فوتبال هجومی را به نمایش خواهند گذاشت.

1996184

آلوز می‌تواند از فرصتی که در اختیار او قرار گرفته استفاده کند و با افزایش تعداد پاس‌ گل‌های خود برای دومین فصل متوالی عنوان آقای پاس‌گلی را به دست آورد و خلاق‌ترین بازیکن لیگ لقب بگیرد.

او فصل گذشته با 13 پاس گل در صدر قرار داشت و پس از او مهدی ترابی با 8 پاس گل قرار داشت و این فصل بعید به نظر می‌رسد که به تعداد پاس‌های فصل گذشته برسد و البته رقیب او برخلاف فصل گذشته سایه به سایه او را تعقیب می‌کند.

البته جدول گلسازترین بازیکنان لیگ می‌تواند جابجایی‌های زیادی داشته باشد و برخی از بازیکنان با ارسال پاس گل در جایگاه بهتری قرار بگیرند و تعداد پاس‌های خود را افزایش دهند.

دیدگاه‌ها