کد خبر : 2024684 | 08 خرداد 1403 ساعت 17:52 | 9.7K بازدید | 7 دیدگاه

گلزن‌ گل‌گهر کلیدی‌ترین مهره علیه گلزنی‌ آبی‌ها

مسیح زاهدی مهم‌ترین مهره دفاعی گل‌گهر مقابل استقلال خواهد بود.

گلزن‌ گل‌گهر کلیدی‌ترین مهره علیه گلزنی‌ آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی، مدافع تیم فوتبال گل‌گهر، در بازی امروز یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم خواهد بود و مقابل مهاجم بلندقامت استقلال روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت و وظیفه پاکسازی محوطه جریمه سرمه‌ای‌ پوشان سیرجان را برعهده خواهد داشت.

زاهدی در بازی رفت استقلال و گل‌گهر تک گل این تیم را با ضربه سر به ثمر رساند و سابقه گلزنی مقابل آبی‌ها را هم در کارنامه خود دارد و با توجه به عملکرد خوبی که در بازی رفت داشته، در این مسابقه هم با انگیزه بالایی حاضر خواهد شد.

مسیح زاهدی چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اما از هفته گذشته وارد ترکیب اصلی گل‌گهر شد و به احتمال زیاد در بازی امروز هم در خط دفاعی این تیم به میدان خواهد رفت و با توجه به اینکه علیرضا علیزاده هافبک دفاعی تاثیرگذار گل‌گهر در این مسابقه غایب خواهد بود او سرزن‌ترین بازیکن این تیم است که مسئولیت مهار بازیکنان سرزن استقلال را خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که مارینوس در کنار زاهدی از علیرضا آرتا استفاده کند و زوج دفاعی بازی قبل مقابل آلومینیوم را باز هم در این مسابقه به کار بگیرد، البته گل‌گهر در بازی قبل 3 گل از تیم آلومینیوم دریافت کرد و عملکرد مدافعان این تیم رضایت‌بخش نبود.

باید دید مسیح زاهدی در این مسابقه می‌تواند عملکرد خوبش در بازی رفت را تکرار کند یا تحت شرایط خاص مسابقه قرار می‌گیرد و اوضاع به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها