کد خبر : 2024750 | 08 خرداد 1403 ساعت 20:07 | 17.5K بازدید | 14 دیدگاه

دورتموند مشتری ثابت ستاره‌های جنجالی یونایتد!

باشگاه دورتموند علاقه دارد میسون گرین‌وود را به صورت قرضی به بوندس‌لیگا منتقل کند.

دورتموند مشتری ثابت ستاره‌های جنجالی یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که روز شنبه هفته آینده فینال لیگ قهرمانان اروپا را پیش رو دارد، قبل از این بازی نقشه جذب یک بازیکن مطرح را طراحی کرده است.

بر اساس گزارش دیلی میل، دورتموند به میسون گرین‌وود علاقه‌مند است و پس از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید، در مورد این بازیکن 22 ساله تصمیم‌گیری خواهد کرد.

گرین‌وود در حال حاضر به صورت قرضی در ختافه حضور دارد که مدت زمان انتقال قرضی او در 30 ژوئن به پایان می‌رسد. قرار است او به منچستریونایتد بازگردد، اما گزارش‌ها در آلمان نشان می‌دهد که دورتموند تمایل دارد گرین‌وود را به صورت قرضی به آلمان منتقل کند.

1982265

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، در گفتگو با رسانه‌ها قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا، از احتمال انتقال گرین‌وود در تابستان پیش رو خودداری کرد.

او گفت: "در حال حاضر نمی‌خواهم در مورد هیچ شایعه‌ای صحبت کنم چون منطقی نیست. بیایید اول به بازی شنبه در فینال فکر کنیم. البته که برای فصل آینده برنامه‌هایی داریم و سناریوهای زیادی را بررسی کرده‌ایم، اما باید روی بازی شنبه تمرکز کنیم و سپس خواهیم دید که چگونه پیش می‌رویم."

سباستین کل همچنین در پاسخ به این سوال که آیا گرین‌وود بازیکنی است که دورتموند دوستش دارد یا خیر، پاسخ داد: "اکنون نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم."

گرین‌وود بعد از تبرئه در ماجرای درگیری با نامزدش که برای مدتی در زندان بود، تابستان گذشته به صورت قرضی از یونایتد جدا شده بود و احتمالا در بازگشت به این تیم باز هم با مخالفت عده‌ای از هواداران او نتواند در انگلیس بازی کند.

بعد از اینکه مهاجم منچستریونایتد از دوران قرضی موفق با ختافه در لالیگا لذت برد، مورد توجه دورتموند قرار گرفت. گرین‌وود اولین بازیکن جنجالی یونایتد نیست که مورد توجه دورتموند قرار می‌گیرد. آن‌ها پیش از اینکه جیدون سانچو که با اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم، به چالش خورده بود را به صورت قرضی کردند و تجربه موفقی داشتند.

دیدگاه‌ها