کد خبر : 2024756 | 08 خرداد 1403 ساعت 20:13 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب یک شایعه: مدافع استقلال محروم نیست

برخلاف برخی ادعاها در فضای مجازی، ایمان سلیمی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

تکذیب یک شایعه: مدافع استقلال محروم نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام ترکیب استقلال برابر گل گهر، شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ایمان سلیمی چهار کارته بوده و حق حضور در دیدار امروز تیمش را ندارد.

منشأ این ادعا، گزارش بهنام مهدی‌زاده در مسابقه برگشت استقلال و سپاهان بود که پس از خطای ایمان سلیمی به روی جواد حسین‌نژاد در دقیقه 40 مسابقه، گزارشگر این مسابقه مدعی شد مدافع آبی‌ها از پیام حیدری کارت زرد دریافت کرده است. آن هم در شرایطی که در کارگردان تلویزیونی، تنها دادن اخطار به سیاوش یزدانی را پخش کرد.

سلیمی که پیش از این نیز در دیدار رفت برابر سپاهان و بازی برگشت برابر ذوب آهن نیز کارت گرفته بود، در بازی قبل مقابل نساجی هم اخطار گرفت تا این شایعه به وجود بیاید که این بازیکن چهار کارته است.

2027565

اما بررسی برگه خلاصه بازی برگشت استقلال و سپاهان نشان می‌دهد که برخلاف این ادعاها، سلیمی در این مسابقه کارتی دریافت نکرده است.

علاوه بر این، باشگاه استقلال طی روزهای اخیر از سازمان لیگ در این خصوص استعلام گرفته و حتی دوربین آنالیز مخصوص باشگاه را نیز مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد این بازیکن کارتی نگرفته است تا بدین صورت مشخص شود او مشکلی برای همراهی تیمش در بازی امروز ندارد.

دیدگاه‌ها