کد خبر : 2024871 | 09 خرداد 1403 ساعت 07:00 | 51.6K بازدید | 35 دیدگاه

مانند یک هوادار، پایه ثابت سکوهای آزادی:

یامگا و تجربه‌ای که فکرش را هم نمی‌کرد! (عکس)

ستاره فرانسوی استقلال روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

یامگا و تجربه‌ای که فکرش را هم نمی‌کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا ستاره‌ای که به شکلی عجیبی ادامه فصل را از دست داد بعد از مصدومیت در تمامی مسابقات استقلال حضور پیدا کرده و بازی‌های این تیم را از نزدیک تماشا می‌کند!

ستاره فرانسوی استقلال دل دوری از فوتبال را ندارد و در حالی که از شرایط مسابقه دور است و همچنان با عینک آفتابی در ورزشگاه و تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند فاصله‌اش را با تیم زیاد نکرده و در کنار بازیکنان و هواداران استقلال همچنان با هیجان نتایج تیمش را دنبال می‌کند.

حضور این بازیکن در بازی‌های اخیر استقلال شاید می‌توانست شرایط فنی آنها را تاحدود زیادی بهتر کند و در سطح بالاتری قرار بدهد اما مصدومیت عجیب او از ناحیه چشم یک ستاره تاثیرگذار را از دسترس جواد نکونام خارج کرد.

یامگا فکرش را هم نمی‌کرد که ادامه فصل را مانند یک هوادار از روی سکوهای ورزشگاه آزادی دنبال کند و شرایط به شکلی پیش برود که بدون اینکه بتواند دخالتی در نتایج این تیم داشته باشد با استرس و هیجان فقط تماشاگر مسابقات باشد.

او در بازی با گل‌گهر سیرجان مانند دیگر مسابقات استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و با تیپ خاصی که اواخر مجبور به داشتن آن شده بعد از پیروزی تیمش وارد چمن شد و به بازیکنان استقلال بابت پیروزی خسته نباشید و تبریک گفت.

2027763

دیدگاه‌ها