کد خبر : 2024882 | 09 خرداد 1403 ساعت 08:45 | 78K بازدید | 26 دیدگاه

لوان پولی ستاره‌ای که گلزن نبود:

از برزیل آمد، گلزن نبود، اما قلب‌ها را تسخیر کرد!

لوان پولی یکی از خارجی‌های تاثیرگذار نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بود.

از برزیل آمد، گلزن نبود، اما قلب‌ها را تسخیر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر عادت کرده بودیم که مهاجمان برزیلی به فوتبال ایران بیایند، گلزنی کنند و مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار بگیرند، بازیکنانی مثل جانواریو، لوسیانو ادینهو و شیمبا که سال‌های طولانی در فوتبال ایران ماندند و محبوب سکو‌های ورزشگاه‌های ایران شدند.

اما قصه لوان پولی متفاوت است، نساجی در تعطیلات نیم فصل علیرضا رضایی گلر جوان و سابق استقلال را جذب کرد، اما این بازیکن مصدوم شد و فصل را از دست داد و با توجه به اینکه در مارکت فوتبال ایران دروازه‌بانی برای حضور در نساجی باقی نمانده بود آنها به دنبال جذب گلر خارجی رفتند و لوان پولی به این تیم پیوست و نمایش خیره‌کننده‌ای داشت!

2025970

او 8 بازی برای نساجی انجام داد و 5 بار توانست دروازه‌اش را بسته نگه‌ دارد و در روند امتیازگیری این تیم تاثیر مستقیم و قابل توجهی داشت، لوان پولی در تعدادی از مسابقات با واکنش‌های فوق‌العاده‌ای که داشت نساجی را در مسابقه نگه‌ داشت و شرایط را به سود این تیم تغییر داد.

او هفته گذشته بعد از تساوی مقابل صدرنشین لیگ و امتیاز مهمی که به دست آوردند به شدت توسط سکوهای وطنی تشویق شد و واکنش‌های جالبی نشان داد، او لوگوی نساجی را بوسید، روی پیراهن نساجی سجده کرد و مقابل چشم هواداران پیراهن نساجی را بوسید تا دلبری‌های بی‌انتهایی برای هواداران این تیم انجام دهد.

2025975

لوان پولی در بازی با هوادار هم دروازه خود را بسته نگه داشت تا در روزی که بقای نساجی در لیگ برتر قطعی شد او هم سهم خود را ادا کرده باشد، آخرین بازی نساجی در ورزشگاه وطنی خواهد بود و لوان پولی که از حضور در لیگ ایران لذت می‌برد بی‌صبرانه منتظر ملاقات دوباره هواداران نساجی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها