کد خبر : 2024975 | 09 خرداد 1403 ساعت 15:10 | 17.9K بازدید | 41 دیدگاه

پایان رسمی دوران ژاوی در بارسا

باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از پایان همکاری با ژاوی هرناندز خبر داد.

پایان رسمی دوران ژاوی در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز بارسلونا را ترک می‌کند تا شرایط معرفی هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید آبی اناری پوشان فراهم شود.

ژاوی به همراه بارسا فصل را در رده دوم به پایان رساند و در طول فصل تصمیم گرفته بود از باشگاه جدا شود اما توافق او با خوان لاپورتا و دکو، تصمیمش را تغییر داد. با اینکه ژاوی برای ادامه همکاری تا پایان فصل آینده به توافق رسیده بود اظهارنظر او درباره شرایط اقتصادی باشگاه قبل از بازی مقابل آلمریا نظر باشگاه را تغییر داد.

2027906

به ژاوی اعلام شد که با وجود اینکه یک فصل از قراردادش باقی مانده باید جدا شود و این مربی هم اگرچه انتظار چنین تصمیمی را نداشت اما پذیرفت که باشگاه محبوبش را ترک کند.

بارسلونا دقایقی قبل طی بیانیه‌ای جدایی ژاوی را به صورت رسمی تأیید کرد: "باشگاه بارسلونا و ژاوی هرناندز برای پایان قرارداد مربی و کادرش با باشگاه که تا پایان فصل 25-2024 اعتبار داشت، به توافق رسیدند. 

باشگاه مایل است علناً از ژاوی و سایر اعضای کادر مربیگری او به خاطر تعهد، فداکاری و سخاوتشان و برای کمک آن‌ها در دستیابی به توافق برای فسخ قرارداد، تشکر کند. علاوه بر این، برای ژاوی در آینده چه در سطح شخصی و چه در سطح حرفه‌ای، آرزوی موفقیت داریم."

دیدگاه‌ها