کد خبر : 2025152 | 10 خرداد 1403 ساعت 13:21 | 15.7K بازدید | 14 دیدگاه

بازی‌های آسیایی باعث شد از لیگ دور شویم؛

عذرخواهی جالب گلزن نساجی بعد از بقا

فرزاد زامهران از هواداران و مالک باشگاه نساجی به دلیل نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری عذرخواهی کرد.

عذرخواهی جالب گلزن نساجی بعد از بقا

به گزارش "ورزش سه"، نساجی با برد پنج گله برابر هوادار در هفته بیست و نهم بقای خود در لیگ برتر را قطعی کرد تا در هفته پایانی مسابقات بدون استرس به مصاف فولاد برود. فرزاد زامهران در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: خودمان هم فکر نمی‌کردیم که با پنج گل بازی را ببریم، اما برای پیروزی وارد مسابقه شده بودیم که کارمان به اما و اگر هفته آخر نرسد و بتوانیم در همان بازی با هوادار کار را تمام کنیم و بازی آخر را با استرس کمتری در حضور هوادارانمان بازی کنیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: نیمه اول کمی محتاط‌تر بازی کردیم که اول نخوریم. یک ایستگاهی به دست آوردیم و توانستیم گل را بزنیم اما در نیمه دوم با توجه به ده نفره شدن و برنامه‌ای که داشتیم، فضای بیشتری به دست آوردیم و توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و یک برد شیرین به دست بیاوریم.

زامهران درباره تاثیر تجربه حضور ساکت الهامی در هوادار روی این پیروزی پرگل نساجی گفت: به هر حال آقای الهامی روی بازیکنان شناخت داشت و آنالیز خوبی کرده بودیم. این آنالیز خوب هم یکی از دلایل برد ما در این بازی بود.

2028097

این بازیکن که یکی از گل‌های نساجی را در این دیدار به ثمر رسانده بود، در این باره عنوان کرد: خدا را شکر که من هم توانستم در گلزنی تیم سهیم باشم و در روز بقایمان، سهمی داشتم و توانستیم سه امتیاز شیرینی به دست بیاوریم.

وی در خصوص دلیل نتایج ضعیف نساجی در این فصل توضیح داد: امسال واقعا اذیت شدیم. در این فصل بحث آسیایی داشتیم و تیم بهتری نسبت به سال‌های گذشته بسته شده بود و هزینه بیشتری شده بود، اما فکر می‌کنم همین بازی‌های آسیایی باعث شده بود از لیگ دور شویم. این تیم ظرفیت و پتانسیل بازی همزمان در لیگ و آسیا را نداشت و فشار زیادی را در مقطعی از فصل تحمل کردیم.

زامهران تاکید کرد: لیگ ایران طوری است که اگر از اول خوب شروع نکنی و امتیازات را از دست بدهی، کارت سخت می‌شود. در دوره‌ای که اوج بازی‌های ما بود، بازی‌های آسیایی ما شروع شد و همین موضوع باعث شد که لیگ را از دست بدهیم، اما خدا را شکر که پایانش طوری بود که توانستیم تیم را نگه داریم و از این بیشتر شرمنده هواداران نشویم.

2028216

بازیکن نساجی با اشاره به حمایت هواداران این تیم گفت: باز هم از هواداران بابت این فصل سخت عذرخواهی می‌کنم و از آنها بابت این حمایتی که در این چند هفته آخر داشتند، ممنونم. شاید اگر آنها کنار ما نبودند، نمی‌توانستیم در این شرایط سخت تیم را نگه داریم و بازی‌های سنگین را ببریم. از آنها تشکر می‌کنم که همیشه به عنوان یار دوازدهم کنار ما بودند.

او در پایان عنوان کرد: یک تشکر هم از مالک باشگاه، آقای حدادیان، می‌کنم که در این فصل با وجود اینکه هزینه زیادی که کرده بود و نتوانسته بود نتیجه مدنظرش را ببیند اما باز هم در هفته‌های آخر پا پس نکشید و حتی برای برای اولین بار در ایران کاری کرد که هواداران ما بتوانند با پرواز بیایند و بازی ما را ببیند. ما در اصفهان و اهواز میزبان شده بودیم. از آقای حدادیان بابت عرقی که به این تیم و تعصبی که به استانش دارد، ممنونیم و خدا را شکر که شرمنده هواداران و مالک باشگاه نشدیم.

دیدگاه‌ها