کد خبر : 2025167 | 10 خرداد 1403 ساعت 14:39 | 6.1K بازدید | 8 دیدگاه

آمار عجیب گل‌گهر سیرجان در 1403

گل‌گهر سیرجان در سال 1403 هنوز موفق به پیروزی در لیگ برتر نشده است.

آمار عجیب گل‌گهر سیرجان در 1403

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان هنوز در سال 1403 طعم پیروزی در لیگ‌برتر را نچشیده و در 9 مسابقه‌ای که به میدان رفته نتوانسته پیروز خارج شود و سه امتیاز مسابقه را کسب کند و این بیشترین زمانی است که تیم تحت هدایت مارینوس برای برد صبر کرده است.

پنج شکست و چهار تساوی نتیجه تلاش‌های شاگردان ازونیدوس بوده و آنها سابقه سه شکست متوالی مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار را هم داشته‌اند، اما با این‌حال همچنان در رتبه نهم جدول هستند و به واسطه امتیازاتی که در نیم فصل نخست کسب کردند رتبه تک رقمی در اختیار دارند.

در هفته پایانی لیگ گل‌گهر باید به مصاف ذوب آهن برود و اگر در این مسابقه هم نتواند به پیروزی برسد علاوه بر اینکه تعداد بازی‌های بدون برد آنها به 10 خواهد رسید باید تا فصل آینده منتظر پیروزی بمانند و این اتفاق عجیبی برای مارینوس و گل‌گهر خواهد بود!

البته آنها در جام حذفی عملکرد خوبی داشتند و توانستند به نیمه نهایی برسند و در این مرحله مقابل سپاهان قرار خواهند گرفت و شانس خودشان را برای حضور در فینال مسابقات دنبال می‌کنند.

سرمه‌ای پوشان سیرجان در این فصل سبک خاصی از فوتبال را دنبال می‌کردند و نفرات مستعد و تاثیرگذاری هم در ترکیب تیم‌شان داشتند اما آنطور که باید در لیگ بیست و سوم حاضر نشدند و فصل برای آنها به شکل عجیبی به پایان خواهد رسید، با توجه به بازیکنان جوان مستعد و باتجربه‌هایی که حتی شانس پوشیدن پیراهن ملی را هم داشتند حضور در رتبه نهم جدول چندان جالب نیست و منطقی به نظر می‌رسید که در روزهای پایانی گل‌گهر رقابت نزدیکی با تراکتور برای رتبه چهارم یا پنجم جدول داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید که آنها کارشان را در جام حذفی به چه شکل پیش خواهند برد و می‌توانند فصل فوتبالی‌ را با جام به پایان برسانند.

دیدگاه‌ها