کد خبر : 2025218 | 10 خرداد 1403 ساعت 19:56 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

مومنی، یک فصل دیگر شماره یک کراپ خواهد بود؛

جزئیات تمدید قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش با تیم الوندی

سعید مومنی، سنگربان تیم ملی فوتسال ایران و جزء ده دروازه‌بان برتر جهان در سال 2022، بر سر قرارداد جدید با کراپی‌ها به توافق رسید و یک فصل دیگر نگهبان آن‌ها خواهد بود.

جزئیات تمدید قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش با تیم الوندی

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته تیم الوندی خبر تمدید با سنگربان ملی‌پوش خود را داد و مومنی پس از جلسات متعدد با مدیران توافق کرد که یک فصل دیگر وظیفه حراست دروازه تیم شهرش را بر عهده بگیرد. طبق مفاد قرارداد جدید، سعید مومنی با توجه به اهمیت فزاینده‌ای که برای کراپ دارد، او را در میان پردرآمدترین بازیکنان تیم قرار داد و همچنین پس از احمد اسماعیل‌پور کاپیتان دوم آن‌ها محسوب می‌گردد.

مومنی که در سالیان اخیر وظیفه حراست از قفس توری تیم ملی را داشته است، در سال 2022 جزء ده دروازه‌بان برتر جهان معرفی شد و همچنین با پیراهن مس‌سونگون، چهار قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران را تجربه کرده است و حالا برای سومین فصل متوالی با کراپ الوند حرفه‌اش را ادامه می‌دهد.

2028306

مدیران کراپ که علاقه خاصی به ستاره خود دارند، مشتاق هستند تا او فصل درخشانی را پشت‌سر بگذارد و با تیم ملی فوتسال در جام جهانی ازبکستان حضور داشته باشد. قرارداد مومنی و تیم الوندی تا پایان فصل جاری اعتبار خواهد داشت.

منابع ما می‌گویند، فولاد هرمزگان تیم جدید لیگ‌برتری جدی‌ترین گزینه برای حرکت دروازه‌بان ملی‌پوش به سوی آنجا بود. در حالی ایرالکو اراک به مومنی علاقه داشت و شرایط بند خروج او را جست‌وجو می‌کرد. اما جلسه نهایی به‌طوری پیش رفت که مومنی تصمیم گرفت تا پایان فصل در الوند ماندگار شود.

دیدگاه‌ها