کد خبر : 2025305 | 11 خرداد 1403 ساعت 12:43 | 23.3K بازدید | 75 دیدگاه

باخت دو هیچ و سه هیچ فرقی ندارد

رجب‌زاده: هنوز به صعود امیدواریم

رجب‌زاده نسبت به شکست تیمش مقابل چادرملوی اردکان نگرشی متفاوت دارد.

رجب‌زاده: هنوز به صعود امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده سرمربی فجر شهیدسپاسی در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از شکست تیمش مقابل چادرملو اردکان اظهار داشت: بازی سنگینی بود و جنگ برای صعود بود. نیمه اول بازی پایاپای بود و اگر چه تیم چادرملو بیشتر توپ را داشت اما نتوانست موقعیت ایجاد کند. در ضدحملات می‌شد خطرناک‌تر باشیم تا به گل برسیم. نیمه اول موقعیت زیاد ندادیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که به ثمر ننشست.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم قبل از اینکه گل بخوریم، تیرک زدیم و سوار بازی بودیم. متاسفانه روی چیزهایی که می‌دانستیم خصوصیات آنها است، گل خوردیم. روی توپی که از کناره‌ها ارسال شد، آقای حیدری که از داوران خوب فوتبال کشورمان هستند، اشتباه کرد. ما 2 گلی که خوردیم یک بار خطا نبود و بازیکن تیم حریف زیرک بود و روی گل دوم داور باید روی شریفی خطا می‌گرفت که در ادامه همان توپ گل شد. دنبال بهانه‌گیری نیستیم و به تیم چادرملو تبریک می‌گویم اما تیم ضعیفی نبودیم.

1920550

رجب‌زاده تاکید کرد: امروز روز ما نبود. عدالت در جریان بازی و اتفاقات بازی بر قرار نشد و حداقل به نظرم اگر گل را زودتر می‌زدیم شرایط به نفع ما بود که نشد. متاسفانه در این موقعیت حساس این اتفاق افتاد و بعد از اینکه گل سوم هم زدند، برای ما فرقی نداشت چون 2-0 یا 3-0 باختن فرقی ندارد. بازیکن ما هم در جو ورزشگاه احساسی شد و اخراج شد و من برای خودم عجیب بود که یک بازیکن آرام تیم ما اخراج شد.

سرمربی فجر خاطرنشان کرد: من با بازیکنانم در رختکن صحبت کرده بودم که شرایط به گونه‌ای است که باید تمرکز داشته باشند. در این شرایط هر کسی تحت تاثیر قرار می‌گیرد و باید به گل می‌رسیدیم که نرسیدیم. انشالله که بتوانیم این دو بازی را هم برنده باشیم و بببینیم چه اتفاقی می‌افتد چون امیدوار هستیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که این همه راه آمدند ولی مقصر این باخت و باخت‌های قبلی من هستم و اهل فرار رو به جلو و بهانه‌گیری هم که می‌دانید نیستم.

دیدگاه‌ها