کد خبر : 2025384 | 11 خرداد 1403 ساعت 19:10 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

ناکامی که دیده نشد؛

شکست دختران ایران مقابل حریف نه چندان قوی!

تیم ملی زنان کشورمان درحالی دیروز متحمل یک شکست سنگین مقابل بلاروس شد که یک سال و نیم پیش همین تیم را شکست داده بود.

شکست دختران ایران مقابل حریف نه چندان قوی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان کشورمان روز گذشته درحالی به مصاف زنان بلاروس رفت که بعد از مسابقات مقدماتی المپیک پاریس که در آبان ماه سال 1402 برگزار شد؛ دیگر در مسابقه‌ای رسمی به میدان نرفته بود. همین موضوع موجب افت قابل توجه تیم ملی زنان کشورمان در دیدار روز گذشته شده بود و شاگردان آزمون در نهایت متحمل شکستی سه گله مقابل حریفی شدند که در آبان ماه سال 1401، آن را شکست داده بودند.

2028599

تیم ملی زنان ایران که هم اکنون در جایگاه 59 برترین تیم‌های زنان قرار دارد؛ در این مسابقه به مصاف بلاروسی رفت که اکنون در رتبه 57 دنیا قرار گرفته است. شاگردان مریم آزمون در آبان سال 1401 طی دو دیدار دوستانه در تهران به مصاف بلاروس رفتند که در یک مسابقه با نتیجه 1 بر صفر با تک گل ملیکا متولی پیروز شدند و در دیدار بعدی با نتیجه 1 بر 1 مقابل همین تیم متوقف شدند. در آن ایام از این پیروزی، به عنوان نشانه‌ای از روند رو به جلو تیم ملی زنان یاد میشد و بارها در همین خصوص صحبت شد اما باخت سه گله در دیدار روز گذشته نشان می‌دهد که هم اکنون این تیم در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص نتیجه رقم خورده و میزان آمادگی تیم ملی زنان این است که بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر زنان در فروردین ماه سال جاری، دختران فوتبالیست کشورمان در هیچ مسابقه‌ رسمی و غیر رسمی به میدان نرفته بودند و همین موضوع هم در افت فاحش آنها تاثیرگذار بوده است.

2028598

با تمام این اوصاف، شاگردان مریم آزمون دو روز دیگر، یعنی روز یکشنبه 13 خرداد ماه، برای دومین بار در یک هفته به مصاف بلاروس خواهند رفت تا نتیجه قبلی را جبران کنند. باید دید دختران فوتبالیست کشورمان در این مسیر موفق خواهند بود یا پنجمین پیروزی تاریخ تیم ملی زنان بلاروس در تقابل با تیم ملی زنان ایران رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها