کد خبر : 2025520 | 12 خرداد 1403 ساعت 10:59 | 58.5K بازدید | 32 دیدگاه

پپ ستاره محبوبش در بایرن را به سیتی می‌برد

منچستر سیتی قرار است در تابستان امسال برای جذب یوشوا کیمیش از بایرن مونیخ با بارسلونا رقابت کند.

پپ ستاره محبوبش در بایرن را به سیتی می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی به دنبال این است که از وضعیت نامشخص کیمیش در بایرن پس از دوران حضور توماس توخل در آلیانز آرنا استفاده کند. این هافبک هم‌اکنون زیر نظر بارسلونا و سیتی است و هر دو باشگاه مشتاق هستند تا او را به خدمت بگیرند.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در زمان خرید کیمیش از لایپزیش، سرمربی این تیم بود. او حالا مشتاق است تا دوباره از این هافبک همه‌کاره استفاده کند. هافبک ملی‌پوش آلمان وارد سال آخر قرارداد فعلی خود در بایرن می‌شود، به این معنی که غول‌های بوندس‌لیگا می‌توانند تابستان امسال از این بازیکن سود ببرند.
کیمیش در گفتگو با آاس، در مورد آینده خود صحبت کرد و گفت: "می‌خواهم با مسئولان بایرن صحبت کنم. بعد از آن هم رسانه‌ها را در جریان صحبت‌هایمان نخواهم گذاشت"

او همچنین در مورد ارتباط با بارسلونا نظر داد و افزود: "در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم. همان‌طور که قبلاً گفتم، ابتدا با مسئولان بایرن صحبت خواهم کرد. اما مطمئناً بارسلونا و رئال مادرید باشگاه‌های شگفت‌انگیزی با تاریخی باورنکردنی هستند."

با وجود اینکه آینده کیمیش در سطح باشگاهی در حال حاضر نامشخص است، اما او باید تمام حواس را معطوف یورو 2024 کند، زیرا او و هم‌تیمی‌هایش به دنبال کسب افتخار ملی در مقابل هواداران خود هستند.

دیدگاه‌ها