کد خبر : 2025685 | 12 خرداد 1403 ساعت 20:58 | 23.4K بازدید | 12 دیدگاه

گولسیانی، بهترین گلزن خارجی پرسپولیس

گئورگی گولسیانی سرانجام شانزدهمین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

گولسیانی، بهترین گلزن خارجی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس سرانجام با گل دقیقه 87 گئورگی گولسیانی توانسته از حریف پیش بیفتد و در آستانه قهرمانی قرار بگیرد و زننده این گل کسی نبوده جز گئورگی گولسیانی. این شاید مهمترین گل زندگی گولسیانی باشد که علاوه بر جام قهرمانی برای پرسپولیس، یک دستاورد شخصی هم برای ستاره گرجستانی قرمزها دارد.

گولسیانی با این گل موفق شد سرانجام شانزدهمین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند و تبدیل به بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس شود. او دقیقا در آخرین بازی این فصل خود توانست گل شانزدهم را بزند تا به این ترتیب بردی مهم را برای تیمش کسب کند.

ویدئو: 334504

در تاریخ باشگاه پرسپولیس آلن ویتل برای 46 سال دست نیافتنی بود و در این مدت بیشتر از 20 مهاجم خارجی به پرسپولیس آمدند و نتوانستند رکورد او را بشکنند تا اینکه قرعه به نام ستاره گرجستانی افتاد.

حالا گولسیانی با این گل بهترین گلزن خارجی پرسپولیس شده و البته گل قهرمانی پرسپولیس را هم به ثمر رسانده تا محبوبترین نام روی سکوهای پرسپولیس لقب بگیرد، چیزی شبیه به آنچه سپهر حیدری به دست آورد.

این در حالی است که گولسیانی با این گل با شادکامی به یورو 2024 خواهد رفت و جایگاهی خاص در قلب هواداران پرسپولیس و شاید تیم ملی کشورش داشته باشد.

دیدگاه‌ها