کد خبر : 2026085 | 14 خرداد 1403 ساعت 07:00 | 9.1K بازدید | 39 دیدگاه

تساوی‌های کشنده یقه پیکان را گرفت!

تساوی‌های پرتعداد در نهایت منجر به سقوط پیکان به لیگ یک شد.

تساوی‌های کشنده یقه پیکان را گرفت!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان در آخرین هفته لیگ بیست و سوم در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت و همراه با صنعت نفت آبادان به لیگ یک فوتبال ایران سقوط کرد تا فصل تلخی را پشت سر بگذارند.

پیکانی‌ها در طول فصل در نیمی از مسابقات حداقل امتیاز را کسب کردند اما تساوی‌های پرتعداد آنها در هفته پایانی به ضرر آنها تمام شد و با 27 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفتند، این در حالی است که آنها 4 پیروزی و 11 شکست در لیگ تجربه کردند و این تعداد شکست در بین تمام تیم‌های کاندید سقوط کمترین بود.

تیم فوتبال پیکان تنها تیمی بود که کل فصل در منطقه سقوط قرار نگرفت اما در هفته‌پایانی در رتبه پانزدهم قرار گرفت و به لیگ یک سقوط کرد و این یکی از اتفاقات عجیبی بود که آنها تجربه کردند.

شاید پیکانی‌ها در بازی‌هایی که برگزار کردند با ریسک بیشتری در طول مسابقه بازی می‌کردند و تعدادی از تساوی‌ها را با پیروزی و تعدادی را بشکست عوض می‌کردند شرایط متفاوتی را پشت سر می‌گذارند اما راضی بودن به حداقل امتیاز مسابقه در نهایت به ضرر آنها تمام شد.

پیکان با اختلاف زیادی بیشترین تساوی را در طول فصل به دست آورد و بعد از آنها گل گهر با 12 تساوی، ملوان، هوادار و مس‌رفسنجان با 11 تساوی در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

دیدگاه‌ها