کد خبر : 2026145 | 14 خرداد 1403 ساعت 11:59 | 71.5K بازدید | 27 دیدگاه

وداع با رئال: پوشیدن این پیراهن باعث افتخار بود

کپا آریسابالاگا، ستاره رئال مادرید، از این که این فصل توانست در این تیم حضور داشته باشد خوشحال به نظر می‌رسد.

وداع با رئال: پوشیدن این پیراهن باعث افتخار بود

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در فاصله ۴۸ ساعت پیش از آغاز رقابت‌های فصل گذشته لالیگا باعث شد که مدیران باشگاه رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب یک دروازه‌بان برای جانشینی او باشند و در نهایت با کپا و باشگاه چلسی برای انتقال قرضی و یک ساله به توافق رسیدند.

این بازیکن خیلی زود وارد ترکیب اصلی رئال مادرید شد اما اشتباهاتی که در جریان چند دیدار داشت باعث شد که نیمکت‌نشین شود و این آندری لونین بود که فرصت درخشش در دروازه را در غیاب کورتوا و در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان را به دست آورد.

2025315

با این حال، رفتار خوب و حرفه‌ای کپا تا پایان فصل تحسین بسیاری از بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران رئال را برانگیخت و باعث شد که او به یکی از بازیکنان محبوب این تیم در این فصل تبدیل شود ولی حالا با پایان مهلت قراردادش باید بار دیگر به چلسی برگردد. 

کپا در جریان جشن قهرمانی شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تلویزیون رئال مادرید گفت: «از همه ممنونم. بازی برای این تیم، این تاریخ و این باشگاه واقعا خاص است. من این خاطره را تمام عمرم به یاد خواهم داشت. به این که این پیراهن را به تن داشتم افتخار می‌کنم. این باعث خوشحالی و افتخار من بود.»

دیدگاه‌ها