کد خبر : 2026295 | 15 خرداد 1403 ساعت 08:27 | 33.7K بازدید | 49 دیدگاه

استقلال و پرسپولیس به هیچ تیمی رحم نکردند!

تیم‌ استقلال در مقابل تمام رقبا و پرسپولیس مقابل 14 تیم لیگ برتری موفق به گلزنی شدند.

استقلال و پرسپولیس به هیچ تیمی رحم نکردند!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال مقابل هر 15 رقیب لیگ برتری موفق به گلزنی شد و پرسپولیس به غیر از سپاهان دروازه تمام رقیبان خود را در طول فصل باز کرد و آمار جالب توجهی در لیگ بیست و سوم ثبت شد.

استقلال در هفته‌های سوم، دوازدهم، بیستم و بیست و هشتم مقابل سپاهان، فولاد، پرسپولیس و نساجی موفق به گلزنی نشدند، در سوی دیگر پرسپولیس در هفته هشتم، دهم، شانزدهم، بیستم و بیست و پنجم مقابل ملوان، سپاهان، آلومینیوم، استقلال و سپاهان نتوانستند دروازه رقیب را باز کنند.

استقلال مقابل تیم‌هایی که در نیم فصل نخست موفق به گلزنی نشده بود در نیم فصل دوم جبران کرد و یا بالعکس و به این شکل مقابل تمام تیم‌های لیگ برتری موفق به گلزنی شدند، آنها در 25 مسابقه مختلف حداقل یک گل را به ثمر رساندند.

پرسپولیس هم شرایط مشابه استقلال را داشت و فقط در دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشدند، آنها دیدار رفت را یک بر صفر باختند و در بازی برگشت با نتیجه تساوی در ورزشگاه آزادی مقابل آنها متوقف شدند.

2027325

این دو تیم در هفته بیستم لیگ برتر در دربی برگشت با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند و یکی از مسابقات که در آن موفق به گلزنی نشدند رو در رو بوده است.

بعد از استقلال و پرسپولیس، سپاهان در 24 مسابقه، شمس‌آذر در 23 مسابقه، ملوان در 22 مسابقه، آلومینیوم و تراکتور با 21 مسابقه و مس رفسنجان با 20 مسابقه از این لحاظ بهترین‌ها در لیگ برتر بوده‌اند.

فولاد خوزستان با گلزنی در 15 مسابقه ضعیف‌ترین آمار را در بین تیم‌های لیگ برتری دارد و بعد از آنها نساجی با 16؛ استقلال خوزستان و هوادار 17 ضعیف‌ترین تیم‌ها در این آمار هستند.

دیدگاه‌ها