کد خبر : 2026370 | 15 خرداد 1403 ساعت 10:59 | 10.3K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای جالب: چند باشگاه بزرگ کمپانی را می‌خواستند

پی‌یر کمپانی، پدر ونسان کمپانی، می‌گوید از حضور پسرش روی نیمکت بایرن مونیخ تعجب نکرده است.

ادعای جالب: چند باشگاه بزرگ کمپانی را می‌خواستند

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از قطع همکاری با توماس توخل به دنبال پیدا کردن گزینه مناسب برای جانشینی این مربی آلمانی روی نیمکت تیم‌شان بودند و در نهایت با کمپانی برای قبول هدایت بایرن در فصل آینده به توافق رسیدند.

این مربی جوان پیش از این تجربه حضور روی نیمکت هیچ تیم بزرگی را نداشت و همین موضوع باعث شد که انتقادهای بسیاری از تصمیم مدیران بایرن مونیخ مطرح شود و هواداران این تیم نگران این باشند که بحران به وجود آمده در این فصل در فصل بعدی هم تکرار شود. 

با این حال، به نظر می‌رسد که این تصمیم مدیران بایرن چندان برای پدر این بازیکن غیرمنتظره نبوده است. او در گفت‌وگو با نشریه بلژیکی در این باره اظهار داشت: «این اتفاق برای همه دنیا غافلگیرکننده بود اما باید بگویم که برای من این‌طور نبوده است. 

2030106

کافی است به تیم‌هایی نگاه کنید که تا به حال به دنبال همکاری با او بوده‌اند. سال گذشته چلسی و تاتنهام علاقه زیادی به او داشتند. امسال هم برایتون تمایلی نشان داد و باز هم چلسی در جمع مشتریان او بود. اما وقتی باشگاهی مانند بایرن که در همه سطوح ساختار درستی دارد سراغ شما می‌آید، نمی‌شود این پیشنهاد را رد کرد. 

مدیران بایرن مونیخ کورکورانه به سقوط تیم کمپانی در فصل گذشته فکر نکردند. آنها می‌دانند که برنلی باید امتیاز بیشتری به دست می‌آورد. آنها فکر می‌کردند که این اتفاق بسیار خوبی است که این مربی دیدگاهی که داشت را وقتی عقب افتاد انکار نکرد و کنار نگذاشت.»

دیدگاه‌ها