کد خبر : 2026407 | 15 خرداد 1403 ساعت 13:53 | 58.9K بازدید | 20 دیدگاه

رقیب سردار و طارمی با 12 گل آمد (عکس)

مهاجم بلند قامت نساجی با شرایط خوبی به اردوی تیم ملی ایران اضافه شد.

رقیب سردار و طارمی با 12 گل آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آزادی که در فروردین‌ماه امسال نخستین بازی ملی خود را زیر نظر امیر قلعه‌نویی انجام داد و در هفته‌های پایانی فصل هم دوباره به شرایط خوبی برگشت و مهره موثر نساجی مازندران در مسیر بقا در لیگ برتر بود، دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد و اکنون در اردوی هنگ‌کنگ حضور دارد.

مهاجم بلند قامت نساجی با حضور دوباره در ترکیب این تیم نشان داد که انگیزه زیادی برای گلزنی دارد و مثل دیدار هفته بیست و هشتم با استقلال خوزستان که دو گل به ثمر رساند و امیدهای تیمش را در این فصل زنده کرد، در بازی ماقبل پایانی فصل هم گل‌های اول و دوم را مقابل هوادار به ثمر رساند تا حکم بقای تیمش را امضاء کند.

محمدرضا آزادی که علی‌رغم دور بودن از برخی مسابقات نساجی مازندران در دور برگشت، در هفته‌های پایانی به جمع نفرات اصلی بازگشت و عملکرد موثری داشت و در سه بازی آخر چهار گل به ثمر رساند، نامش را در فهرست نهایی تیم ملی دید تا آماده دومین بازی برای ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی شود.

2030225

این مهاجم که رقیب جدی مهره‌های هجومی تیم ملی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی و ... است، در فصل اخیر هشت گل در لیگ برتر و چهار گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و با روحیه خوبی به تیم ملی اضافه شد.

دیدگاه‌ها