کد خبر : 2026415 | 15 خرداد 1403 ساعت 14:17 | 63K بازدید | 39 دیدگاه

نویدکیا پشت حامد لک و باقری درآمد

سرمربی مس رفسنجان از عملکرد دو ستاره با تجربه‌اش در دیدار مقابل پرسپولیس تمجید کرد.

نویدکیا پشت حامد لک و باقری درآمد

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت بالای دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر که سرنوشت‌ساز در قهرمانی بود، کاری کرد تا هواداران سرخابی نسبت به بازیکنانی که تجربه بازی در تیم مقابل را داشته‌اند، موضع‌گیری کنند و از آنها بخواهند بهترین عملکردشان را ارائه بدهند.

با وجود اینکه شایعات زیادی قبل از دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر مبنی بر درخواست استقلال از فدراسیون فوتبال برای بررسی فرشید باقری و حامد لک در ترکیب دو تیم وجود داشت، اما این دو بازیکن بهترین‌های زمین در جدال با پرسپولیس بودند و توانستند ستاره زمین باشند.

2030239

حامد لک بارها با واکنش‌های دیدنی و خروج‌های خود کاری کرد تا بازیکنان پرسپولیس نتوانند کاری از پیش ببرند و فرشید باقری نیز در میانه میدان پرتلاش و جنگنده ظاهر شد و در نبردهای تن به تن برتری داشت، اما در نهایت یک ضربه سر نگذاشت تا تیم‌شان صاحب امتیاز شود.

محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان که پس از دیدار مقابل پرسپولیس به دلیل حضور خبرنگاران در زمین چمن، مصاحبه‌ای در سالن کنفرانس یا میکسدزون انجام نداد، 24 ساعت پس از این بازی در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه به دفاع از عملکرد حامد لک و فرشید باقری پرداخت.

2030238

نویدکیا ضمن تبریک به حامد لک و فرشید باقری به دلیل عملکرد موثرشان در دیدار مقابل پرسپولیس، تاکید کرد که هر دو بازیکن نمایش عالی داشتند و همه توان‌شان را گذاشتند.

حامد لک و فرشید باقری که دو سال است در کنار هم بازی می‌کنند، پس از حضور محرم نویدکیا توانسته‌اند شرایط بهتری را تجربه کنند و به‌ویژه در دور برگشت عملکردی داشتند که مورد تمجید این سرمربی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها