کد خبر : 2026519 | 15 خرداد 1403 ساعت 23:24 | 108.9K بازدید | 60 دیدگاه

پرز 7 سال دیر به حرف مارادونا گوش کرد

کیلیان امباپه، مهاجم جوان و مستعد جدید رئال مادرید، در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان به حساب می آید. اما این موضوع همیشه آشکار نبوده است.

پرز 7 سال دیر به حرف مارادونا گوش کرد

به گزارش "ورزش سه"، در سال ۲۰۱۷، دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی فوتبال، در مصاحبه‌ای با مارکو روئیز، خبرنگار اسپانیایی، پتانسیل فوق العاده امباپه را تشخیص داد و به فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، توصیه کرد که او را به خدمت بگیرد. مارادونا در آن زمان گفت: "امباپه کسی است که قرار است از بسیاری بهتر شود. به فلورنتینو گفتم: 'امباپه را بخر'. او به من گفت که کریستیانو رونالدو و گرت بیل را دارد."

پرز در آن زمان به توصیه مارادونا توجهی نکرد و رئال مادرید در نهایت فرصت به خدمت گرفتن امباپه را از دست داد. امباپه به پاری سن ژرمن پیوست و هفت سال بعد به رئال مادرید آمد. او در سال ۲۰۱۸ با فرانسه قهرمان جام جهانی شد و در سال‌های اخیر نیز به طور مداوم عناوین قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورده است.

2030425

امباپه در حال حاضر یکی از بهترین گلزنان جهان است و با دریبلینگ‌های فوق العاده و قدرت تمام کنندگی خود، مدافعان را به وحشت می‌اندازد. او در سن کم به افتخارات زیادی دست یافته و آینده درخشانی در پیش رو دارد.

پیش بینی مارادونا در مورد امباپه به حقیقت پیوست و این بازیکن فرانسوی به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شد. بدون شک، امباپه نام خود را در تاریخ فوتبال ثبت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها