کد خبر : 2026537 | 16 خرداد 1403 ساعت 01:00 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

برد پرگل سوئیس و پیروزی خانگی ایرلند

آماده‌ در راه یورو: خط‌و‌نشان اتریش برای رقبا

تیم‌های حاضر در مسابقات یورو ۲۰۲۴، در آخرین مراحل آماده‌سازی برای این تورنمنت، در دیدارهایی دوستانه به مصاف حریفان‌شان رفتند‌.

آماده‌ در راه یورو: خط‌و‌نشان اتریش برای رقبا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که فقط ۱۰ روز تا آغاز مسابقات یورو ۲۰۲۴ در آلمان باقی مانده است، تیم‌ها در حال تکمیل آخرین مراحل آماده‌سازی برای این بازی‌ها هستند.

در اولین دیدار امشب، اسلوونی و ارمنستان در ورزشگاه استوژیتس شهر لیوبلیانا به مصاف همدیگر رفتند. این دیدار با گلزنی جان‌املاکار برای تیم میزبان آغاز شد اما هارویان در دقیقه ۵۶ بازی را به تساوی کشاند. در نهایت اما اسلوونی کمتر از ۱۰ دقیقه بعد توسط ایلیچیچ به گل رسید و پیروز بازی شد.

در یکی از دیدارهای پرگل امشب، سوئیس در خانه مصاف استونی رفت و توانست با گل‌های زوبر، آمدونی، الودی و شقیری به پیروزی ۴-۰ دست یابد. در دیدار رومانی و بلغارستان اما خبری از گل نبود و درنهایت تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

2030464

اتریش که تحت هدایت رالف رانگنیک یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌های حاضر در یورو است، در دیداری خانگی توانست با گل‌های ویمر و بومگارتنر صربستان را ۲-۱ شکست دهد تا نشان دهد می‌تواند به شگفتی‌ساز یورو تبدیل شود.

2030463

در یکی دیگر از دیدارهای امشب، ایرلند در آویوا استادیوم شهر دوبلین میزبان مجارستان بود و در حالی‌که بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۲+۹۰ با گل تروی پاروت، به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

آماده‌سازی تیم‌های برای حضور قدرتمند در مسابقات یورو ۲۰۲۴ ادامه دارد. این بازی‌ها در تاریخ ۱۴ ژوئن با دیدار آلمان و اسکاتلند آغاز خواهند شد.

دیدگاه‌ها