کد خبر : 2026741 | 16 خرداد 1403 ساعت 23:54 | 8.5K بازدید | 18 دیدگاه

صدمان را می‌گذاریم؛

سیدعباسی: هر هفته در بابل ۲۰هزار هوادار داشتیم

سرمربی دریا می‌گوید بازیکنانش صدشان را گذاشته‌اند و به آنها افتخار می‌کند.

سیدعباسی: هر هفته در بابل ۲۰هزار هوادار داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، داوود سیدعباسی سرمربی تیم دریا بابل پس از دیدار با پارس جم در جمع خبرنگاران گفت: بازی را پرفشار شروع کردیم و از اول هم می‌دانستیم که اگر آن‌ها توپ را دربیاورند به مشکل می‌خوریم چون که بازیکنان خوبی دارند و کارهای ترکیبی خیلی خوبی انجام می‌دهند و با توجه به بازیکنان باکیفیتی که دارند می‌توانند خیلی راحت خط‌های تیم حریف را بشکنند و به دروازه تیم حریف نزدیک شوند. ما با علم به این موضوع سعی کردیم پرس منطقه‌ای را به نحو احسن انجام بدهیم و ۹۰ دقیقه فوتبال پرفشار بازی کردیم ولی با تمام احترامی که برای پارس جنوبی قائلم ولی فکر می‌کنم تسلیم شدند و در نهایت توانستیم با حمایت هواداران‌مان ببریم.

ویدئو: 334889

سیدعباسی درباره بالا رفتن میانگین امتیازات تیمش در سال‌های گذشته و شرایط تیم دریا گفت: تیم‌هایی که ما با آنها رقابت می‌کنیم تیم‌های باکیفیت و خیلی خوبی هستند و آنها هم بازیکنان خیلی خوبی دارند و همانقدر که ما تلاش می‌کنیم آنها هم تلاش می‌کنند، همانقدر که ما وقت می‌گذاریم آنها هم وقت می‌گذارند. ما یک رقابت سالم داریم و سوای هر چیزی جا دارد که برای اولین بار بگویم واقعا به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم و می‌خواهم بگویم خودشان هم به خودشان افتخار کنند. کاری که ما در دوازده هفته کردیم و در بازی‌هایی که انجام دادیم دیدم که صدشان را گذاشتند و توان‌شان را می‌گذارند با وجود همه مشکلاتی که کمابیش داریم. یک پله دیگر هم داریم و می‌رویم که با تمام توان هفته آخر را با صلابت و آبرو جمع کنیم.

او درباره واکنش احساسی هواداران دریا پس از تساوی خارج از خانه این تیم و استعفای خودش گفت: اگر یک درصد احساس می‌کردم با برگشتنم کار اشتباهی می‌کنم اصلا برنمی‌گشتم. من دوست دارم توقع از تیمم بالا می‌رود که وقتی یک تساوی در خانه حریف کسب می‌کنیم هواداران توقع برد دارند، نشان می‌دهد که کارمان را درست انجام می‌دهیم. واقعا یک چیز جدید را تجربه کردم با اینکه ما در زمین خودمان هم بازی نمی‌کنیم و اگر در زمین خودمان بازی می‌کردیم شرایط خیلی بهتر بود و شاید هر بازی ۲۰هزار هوادار داشتیم ولی تجربه‌‌ای که در این چند بازی داشتم با حمایتی که هواداران کردند، من می‌دانم چه فاصله‌ای است که هواداران دریا بخواهند از بابل به استادیوم سیمرغ بیایند. ما صدمان را گذاشته‌ایم و آنها هم تمام حمایت‌شان را می‌کنند. یک بازی دیگر و یک مرحله دیگر داریم و سعی می‌کنیم با تمام قدردت پیش برویم.

دیدگاه‌ها