کد خبر : 2026818 | 17 خرداد 1403 ساعت 12:25 | 26.7K بازدید | 36 دیدگاه

مخالفت رئال با رقابت جدید فیفا: ۷۲ بازی در فصل!

باشگاه رئال مادرید با تصمیم فیفا برای برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به شکل جدید مخالف است.

مخالفت رئال با رقابت جدید فیفا: ۷۲ بازی در فصل!

به گزارش "ورزش سه"، فیفا قصد دارد از سال آینده رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را به شکلی متفاوت با آنچه در چند سال اخیر در حال انجام بود برگزار کند و در واقع این مسابقات را هم به شکل یک تورنمنت خاص و متمرکز با حضور چند باشگاه بزرگ اروپایی دربیاورد. 

این تصمیم و نحوه انتخاب تیم‌ها در چند ماه اخیر حواشی زیادی را ایجاد کرد و موافقان و مخالفان بسیاری داشت، اما در نهایت این طرح به تصویب رسید و قرار است از سال آینده میلادی از سوی فیفا به کار گرفته شود. 

2021959

حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که مدیران باشگاه رئال مادرید به شدت با این طرح که قرار است در ماه ژوئن و جولای سال ۲۰۲۵ (خرداد و تیر ماه سال ۱۴۰۴) برگزار شود مخالف هستند و این موضوع را به مدیران فیفا هم اطلاع داده‌اند. 

یکی از دلایل اصلی مخالفت مدیران این باشگاه این است که با توجه به شیوه برگزاری دیدارها در این نسخه جدید، ممکن است تعداد بازی‌های این تیم در فصل آینده به ۷۲ بازی برسد که رقمی باورنکردنی است و شرایط را برای بازیکنان بسیار سخت خواهد کرد. همچنین تیمی که به فینال برسد، فصل را در تاریخ ۱۳ جولای به پایان خواهد برد و به این شکل عملا بازیکنان فرصتی برای استراحت در تابستان و ازسرگیری تمرینات پیش فصل نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها