کد خبر : 2026834 | 17 خرداد 1403 ساعت 13:46 | 12.4K بازدید | 20 دیدگاه

تیم سیدعباسی شرایط بهتری از داماش دارد؛

معادلات سقوط در لیگ یک، مثل مدعیان صعود

شاگردان داوود سیدعباسی ممکن است با شکست مقابل چادرملو هم به دسته دوم سقوط نکنند.

معادلات سقوط در لیگ یک، مثل مدعیان صعود

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی روز گذشته پیگیری شد که خوشه طلایی ساوه با شکست مقابل داماش گیلان و شاهین بندرعامری با تساوی برابر چادرملو اردکان به دسته پایین‌تر رفتند، اما هنوز سقوط یک تیم دیگر هم مانده که سه تیم شمالی گزینه هستند.

شهرداری آستارا 33 امتیازی و در جایگاه شانزدهم جدول لیگ یک قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد حتی با شکست هم به لیگ دو سقوط کند، چراکه تیم‌های دریا بابل و داماش گیلان 31 امتیازی هستند و هر کدام به ترتیب بازی‌های سختی را باید مقابل چادرملو اردکان و سایپا تهران برگزار کنند.

2030874

دریا بابل و داماش گیلان در حال حاضر هم‌امتیاز هستند، اما عملکرد بهتر شاگردان داوود سیدعباسی در تیم دریا در دو مسابقه روددررو که یک تساوی و یک پیروزی داشتند، موجب شده تا شانس بقای بالاتری در لیگ دسته اول فوتبال ایران پیدا کنند.

شاگردان سیدعباسی که هفته آخر مهمان تیم مدعی صعود چادرملو اردکان هستند، ممکن است با شکست در این دیدار هم به دسته دوم سقوط نکنند و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که داماش گیلان هم در بازی همزمان نتواند از سایپا امتیاز بگیرد.

سایپا برای حفظ رتبه پنجم جدول لیگ دسته اول تلاش می‌کند و نمی‌خواهد مقابل داماش گیلان مغلوب شود، اما در آن طرف هم دریا بابل کار سختی در یزد برابر شاگردان سعید اخباری دارد که فقط به فکر پیروزی و صعود به لیگ برتر هستند و نمی‌خواهند این شانس را در اختیار فجر سپاسی قرار بدهند.

دیدگاه‌ها