کد خبر : 2026978 | 17 خرداد 1403 ساعت 23:41 | 55.5K بازدید | 16 دیدگاه

اضافه وزن عجیب جوان‌ترین گلزن لالیگا (عکس)

خیسکو نادال که زمانی جوان‌ترین گلزن لالیگا بود، در حال حاضر برای تیم پیشکسوتان این باشگاه بازی می‌کند و با تغییر فیزیکی قابل توجه و گل فوق‌العاده‌ای که به ثمر رساند همه را شگفت‌زده کرده است.

اضافه وزن عجیب جوان‌ترین گلزن لالیگا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 15 ژوئن 2003، خیسکو نادال با تبدیل شدن به جوان‌ترین گلزن تاریخ لالیگا با 16 سال و 153 روز، نام خود را در تاریخ این رقابت‌ها ثبت کرد. رکوردی که کمی بعد توسط ایکر مونیاین از او گرفته شد.

حرفه این بازیکن اهل جزیره بالئاریک بین تیم اول و دوم ویارئال آغاز شد و سپس به صورت قرضی به تیم‌های مختلف دسته دوم پیوست و دوران حرفه‌ای خود را در سال 2018 با پیراهن رودا به پایان رساند.
خیسکو اکنون به دلیل ظاهر شدن با اضافه وزن قابل توجه در شبکه‌های مجازی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. 

2031068

در ویدئویی که منتشر شده است، این مهاجم سابق ویارئال با وجود داشتن وزن بیشتر از حد متوسط بازیکنان حاضر در یک تورنمنت بین‌المللی فوتبال 7 نفره در کارولینای شمالی، گلی تماشایی به ثمر می‌رساند. در این صحنه، خیسکو با یک تکل توپ را از حریف می‌گیرد، با سرعت از مدافع کالیاری عبور می‌کند و با ضربه‌ای دقیق دروازه حریف را باز می‌کند. گلی که بدون شک در دوران بازیگری او نیز قابل تحسین بود.

در این تورنمنت تیم‌هایی مانند برنلی، اینتر میلان، بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ حضور دارند و می‌توان شاهد حضور بازیکنانی مانند ماتراتزی، لوکاس باریوس، سرخیو آگوئرو، سانتانا، بورخا والرو، روسی، مارکوس سنا و گروسکروتز بود.

دیدگاه‌ها