کد خبر : 2026996 | 18 خرداد 1403 ساعت 01:58 | 58.5K بازدید | 21 دیدگاه

اولین خریدهای تابستانی بایرن نهایی شد

بایرن مونیخ از اونترهاخینگ دو استعداد تهاجمی را به خدمت گرفته است. با این حال، به نظر می‌رسد که هر دو در ابتدا برای تیم مونیخی بازی نخواهند کرد.

اولین خریدهای تابستانی بایرن نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان رکورددار بوندسلیگا، از دو استعداد تهاجمی، گیبسون نانا آدو و موریس کراتن‌ماخر از اونترهاخینگ استفاده خواهد کرد. همانطور که باشگاه اونترهاخینگ در یک اطلاعیه رسمی تأیید کرد، باواریایی‌ها برای هر دو بازیکن مبلغی در محدوده یک میلیون یورو پرداخت کرده‌اند.

همانطور که بایرن در بیانیه خود اعلام کرد، آدو 16 ساله در فصل آینده به بازی برای تیم دسته سومی در حومه مونیخ ادامه خواهد داد. طبق گزارش "تی‌زی"، کراتن‌ماخر 18 ساله که از سال 2013 تا 2017 در تیم جوانان بایرن بازی می‌کرد، به طور قرضی به اس‌اس‌ویتیم تازه صعود کرده به دسته دوم بوندسلیگا، منتقل خواهد شد.

یوخن ساور، مدیر توسعه جوانان در بایرن مونیخ، این دو بازیکن را "دو بازیکن با آینده ورزشی عالی" قلمداد می‌کند. ساور اضافه کرد: "هر دو نشان‌دهنده کیفیت پرورش جوانان در اونترهاخینگ هستند. ما به هر دو بازیکن ایمان داریم و می‌دانیم که می‌توانند مسیر خود را در فوتبال حرفه‌ای پیدا کنند."

2031100

آدو، فصل گذشته، در لیگ دسته سوم اولین بازی حرفه‌ای خود را انجام داد و با تبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن و گلزن تاریخ این رقابت‌ها، رکورد جدیدی را ثبت کرد. این استعداد تهاجمی در ابتدا در ماینتس 05 پرورش یافت، اما پس از جدایی از این تیم، مانفرد شواب، رئیس باشگاه اونترهاخینگ، این بازیکن جوان را زیر پر و بال خود گرفت و به او در اونترهاخینگ فرصتی دوباره داد، مانند کاری که زمانی با کریم آدیمی انجام داد.

شواب در ماه مه به "اسپورت 1" گفت: "ما این کار را فقط به این دلیل انجام ندادیم که می‌خواستیم از آن یک داستان بازاریابی بسازیم." او همچنین معتقد است که آدو تحت شرایط خاص می‌تواند "آدیمی دوم" شود.

دیدگاه‌ها