کد خبر : 2027053 | 18 خرداد 1403 ساعت 14:05 | 70K بازدید | 190 دیدگاه

تیم ملی نیازمند یک شوک؛

وقت اولین تصمیم بزرگ رئیس جوان فرا رسید

تیم ملی والیبال ایران امروز هفتمین شکست متوالی خود را در لیگ ملت‌ها تجربه کرد.

وقت اولین تصمیم بزرگ رئیس جوان فرا رسید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع تیم ملی والیبال ایران اصلاً تعریفی ندارد و حالا خود فدراسیون‌نشین‌ها از جمله رئیس جدید و جوان یعنی سید میلاد تقوی نیز از این موضوع مطلع هستند.

شاگردان موریس موتا پائز امروز هفتمین شکست متوالی خود را در لیگ ملت‌ها تجربه کردند تا تیم ملی ایران در کمال ناباوری همچنان در قعر جدول مسابقات قرار گرفته باشد. در واقع حالا می‌توان گفت که تیم ملی والیبال ایران وارد یک بحران بزرگ شده است.

در حقیقت حالا والیبال ایران وضعیتی مشابه با سال گذشته را تجربه می‌کند، اما حالا یک فرق بزرگ وجود دارد. رئیس فدراسیون عوض شده و باید این تغییر هم حس شود. پارسال هنگامی که تیم ملی نتایج ناامید کننده‌ای در لیگ ملت‌ها گرفت رئیس وقت فدراسیون یعنی محمدرضا داورزنی به کادر فنی اعتماد کرد که نتیجه‌اش ناکامی بزرگ در ارومیه و بعد انتخابی المپیک بود.

2031105

حالا به شکلی دیگر همان اتفاقات تکرار شده، اما رئیس جدید فدراسیون والیبال باید تصمیم متفاوتی بگیرد. تیم ملی هفت بازی پشت سر هم باخته و به نظر می‌رسد که دیگر جایی برای اعتماد به کادر فنی فعلی وجود ندارد. در همین حال شاید تنها راهی که برای خروجی احتمالی از این وضع وجود داشته باشد، دادن شوک به تیم ملی است.

بر خلاف اظهارات پائز هیچ نشانه امیدوارکننده‌ای از پیشرفت در تیم ملی نمی‌بینیم و شاید بهتر باشد که تقوی با دادن یک شوک و ایجاد تغییرات وظیفه خود را برای کمک به تیم ملی جهت خروج از بحران انجام دهد. احتمالا ادامه دادن تورنمنت با یک مربی ایرانی و در نهایت انتخاب یک سرمربی بسیار بزرگ بعد از لیگ ملت‌ها یا المپیک بهترین گزینه روی میز رئیس فدراسیون محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها