کد خبر : 2027265 | 19 خرداد 1403 ساعت 14:10 | 62.2K بازدید | 14 دیدگاه

منتظر محمد آماده بازی در جام حذفی می‌شود

ستاره آینده استقلال، بی‌توجه به شایعات (عکس)

ستاره عراقی مس رفسنجان بی‌توجه به شایعات نقل و انتقالاتی آماده مصاف حساس تیمش با آلومینیوم اراک می‌شود.

ستاره آینده استقلال، بی‌توجه به شایعات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد بازیکن عراقی که در لیگ بیست و سوم با نمایش‌های خوب خودش توجه فوتبالدوستان را به خود جلب کرد، این روزها برای نبرد نیمه نهایی جام حذفی آماده می‌شود.

این بازیکن 22 ساله که همراه با تیم امید عراق به المپیک هم صعود کرده، در ترکیب مس رفسنجان نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش داشته است. او با قراردادی قرضی از استقلال راهی مس شد و در پایان فصل جاری بازیکن استقلال محسوب می‌شود.

2031446

در چنین شرایطی اما شایعات مختلفی پیرامون منتظر محمد مطرح شده است؛ گفته می‌شود برخی پیشنهادهای خارج از ایران به دست منتظر محمد رسیده و از طرفی او بازیکن استقلال محسوب می‌شود و برای جدایی از جمع آبی‌ها باید رضایت مسئولان این باشگاه را بگیرد.

2031447

با وجود همه شایعات منتشرشده پیرامون منتظر، این بازیکن بدون توجه به این موضوعات در تمرینات مس رفسنجان حضور دارد و کارش را جلو می‌برد. هافبک عراقی همپای سایر بازیکنان مس برای مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک آماده می‌شود و امیدوار است بتواند در این دیدار هم به تیمش کمک کند.

منتظر محمد در مسابقه برگشت لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک دو گل زیبا به ثمر رساند و حالا بار دیگر امیدوار به درخشش در ترکیب مس این بار در جام حذفی است.

دیدگاه‌ها